Søg Garagen Hej Gæst! Register

CPI Popcorn
#1
Hej.

Jeg har en CPI Popcorn, som jeg synes lyder "sjov" når jeg kører 15 km/t og derefter accelererer Spørgsmålstegn

Håber nogen kan sige hvad der evt. kunne være galt Grin
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Ved ikke lige hvad der er galt med den, bortset fra at den hedder Popcorn :?

Men burde du ikke have smidt emnet ind i 2-takt?
Svar
#3
MartinAndersen14 Skrev:Ved ikke lige hvad der er galt med den, bortset fra at den hedder Popcorn :?

Men burde du ikke have smidt emnet ind i 2-takt?


Er gjort Smil.
Svar
#4
Jps Skrev:Er gjort Smil.

Ret skal jo være ret :P
Svar
#5
Det kan da være lige gyldigt bare den køre fint ?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Kristian12 Skrev:Det kan da være lige gyldigt bare den køre fint ?

Ja, det kan det vel egentligt...

Men jeg tænkte nu også på om der var noget der var gået i stykker, og som ikke ville være så smart og køre videre med :roll:
Svar
#7
h_haugbolle Skrev:Ja, det kan det vel egentligt...

Men jeg tænkte nu også på om der var noget der var gået i stykker, og som ikke ville være så smart og køre videre med :roll:

Så må du præcisere den "sjove" lyd lidt tydeligere.
Svar
#8
Jo det er nok rigtigt. Smil


OBS.
Kan du lade være med at lave dobbelt indlæg(samme tekst).
Nu er det 3. eller 4. gang jeg sletter et Grin. JPS.
Svar
#9
Energy Skrev:Så må du præcisere den "sjove" lyd lidt tydeligere.

Ja, den lyder højere når jeg kører de der 10-15 km/t end når jeg kører 25 km/t...

Det er en lyd, som ikke rigtig kan forklares, men kan den evt. komme fra koblingen i varioen Spørgsmålstegn, eller fra udstødningen Spørgsmålstegn ...

Det er sådan jeg kan præcisere det mest...
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
h_haugbolle Skrev:Ja, den lyder højere når jeg kører de der 10-15 km/t end når jeg kører 25 km/t...

Det er en lyd, som ikke rigtig kan forklares, men kan den evt. komme fra koblingen i varioen Spørgsmålstegn, eller fra udstødningen Spørgsmålstegn ...

Det er sådan jeg kan præcisere det mest...

Det kan også være noget, der sidder og vibrerer v. et bestemt omdrejningstal. Prøv at røre div. steder med foden når lyden begynder og se om det holder op. Tit er det udstødningsophæng el. støttefod, der sidder og ryster og giver lyd fra sig. Gummiklodsen på støttefoden bla. har det med at falde af så foden går på noget metal og larmer træls.
Svar
#11
Energy Skrev:Det kan også være noget, der sidder og vibrerer v. et bestemt omdrejningstal. Prøv at røre div. steder med foden når lyden begynder og se om det holder op. Tit er det udstødningsophæng el. støttefod, der sidder og ryster og giver lyd fra sig. Gummiklodsen på støttefoden bla. har det med at falde af så foden går på noget metal og larmer træls.

Det er det ikke...

Jeg prøvede at sætte foden diverse steder da den sagde lyden, og det skete der intet ved.
Svar
#12
h_haugbolle Skrev:Det er det ikke...

Jeg prøvede at sætte foden diverse steder da den sagde lyden, og det skete der intet ved.

Så ved jeg sgu ikke lige hvad det kan være.

Havde selv det problem med Nrg'en for et par år siden, hvor den raslede v. betemt rpm.-tal - og kun i venstresving !, jeg prøvede at udelukke og lede i dagevis, og endte til sidst med at konstatere, at motorophænget sad og vibrede op ad stellet.

Med andre ord : det kan være alt muligt, og så længe jeg ikke kan høre lyden irl, er det umuligt at gættte på hvad det evt. kan være.
Svar


Forum spring: