Søg Garagen Hej Gæst! Register

Skjolde til Boatian
#1
Jeg var så uheldig at køre ind i en bil her i morges.

Nu er der en af skjolde foran på min scooter der skal skiftes, og synes ikke det er sådan lige til, har kontaktet forhandleren hvor jeg købte scooteren, men originale Baotian skjolde koster nu rimelig meget. Derfor har jeg prøvet i Thansen, hvor jeg fik at vide at til Giantco var der to forskellige typer skjolde. JL og HF, jeg fik det eneste han havde på lager med hjem, et JL, og det passede, men nu er problemet det, at de andre skjolde som også skal skiftes, dem har de kun i HF.

Nogle der har forstand på skjoldene til en Baotian, hvad der passer og ikke passer?

Evt. nogle der ved om skjoldene fra en Listo passer på?

Baotianen er købt Nov '05 og stelnummeret starter med LZP (Hvis stelnummeret på en Listo også starter med LZP, vil jeg tror at skjoldene fra den passer, er der nogle der har en Listo der kan fortælle hvad deres stelnummer starter med?)

På forhånd tak Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
mikkel2k Skrev:Jeg var så uheldig at køre ind i en bil her i morges.


Evt. nogle der ved om skjoldene fra en Listo passer på?

Baotianen er købt Nov '05 og stelnummeret starter med LZP (Hvis stelnummeret på en Listo også starter med LZP, vil jeg tror at skjoldene fra den passer, er der nogle der har en Listo der kan fortælle hvad deres stelnummer starter med?)

På forhånd tak Smil
Hej!
LZP6 er standard for Baotian (fortæller om fabrikanten) jeg kan slet ikke forestille mig at skjoldene ikke passer fra model til model, men er 100% sikker på at "vores" skjolde passer til din Baotian - måske har vi dem ikke i den korrekte farve, men vi har masser af skjolde - også til din model:

Her:
http://www.cityscootershop.dk/group.asp?group=4&sub=10
Hilsen - Henrik
tidl. CityScooter.dk
Svar


Forum spring: