Søg Garagen Hej Gæst! Register

1 FZ50 spørgsmål.!
#1
Hejsa folk.

Jeg har hørt at hvis man har standard udstødning på sin FZ50 og man bore et hul i toppen over det andet hul i udstødningen på samme størrelse med det andet så skulle det give en lille smule mere passer det???

ja jeg ved godt at man kan få de udstødningsrør ved protuna men der skulle vidst være problemer med dem så derfor jeg lige spørge om dette Smil

nogen der har prøvet det selv?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
dummiz Skrev:Hejsa folk.

Jeg har hørt at hvis man har standard udstødning på sin FZ50 og man bore et hul i toppen over det andet hul i udstødningen på samme størrelse med det andet så skulle det give en lille smule mere passer det???

ja jeg ved godt at man kan få de udstødningsrør ved protuna men der skulle vidst være problemer med dem så derfor jeg lige spørge om dette Smil

nogen der har prøvet det selv?

Har set det praktiseret på flere, giver intet ud over larm, det er hele potten der skal ændres for at det vil give noget.
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
#3
Okay så blev jeg det klogere mange tak for hjælpen Smil
Svar
#4
Hvis du har en lovlig cylinder på, hjælper det ikke noget med boret eller anden udstødning, fordi udstødningshullet i cylinderen er meget lille. hvis du borer det op, kan den bedre komme af med det. men bor/slib vandret ud til sidderne, ikke op eller ned.
Allan.
Svar


Forum spring: