25-04-2009, 15:06
Ruckus har den vist ikke Det er kun Zoomer, den europæiske version, der har PGMFI og en oxygen sensor
Montering af 70cc-kit på Giantco Sprint
|
||
25-04-2009, 15:06
Ruckus har den vist ikke Det er kun Zoomer, den europæiske version, der har PGMFI og en oxygen sensor
25-04-2009, 18:32
kragen Skrev:Honda Zoomer og Honda Ruckus er ikke helt identiske :wink: Ruckus er den japanske og amerikanske udgave, mens Zoomer er den europæiske udgave. Ikke alle (tun)dele passer lige over Aha.. Mente ellers bare de var identiske ud over navnet var anderledes over there.. Men jo Echo jeg mener da nok at Ruckus har PGMFI motoren?
25-04-2009, 19:42
Nej den har så vidt jeg ved ikke benzinindsprøjtning.
26-08-2013, 09:55
Hvad sker der hvis man bytter om på kunstof ringen og den af metal
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
- 32000 km (solgt) (Cykel :)
26-08-2013, 10:47
26-08-2013, 10:48
Nej stempelringene den der siddr i midten er kunstof, hvis man er kommet til at sætte den øverst hvad sker der så.
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
- 32000 km (solgt) (Cykel :)
26-08-2013, 11:07
(26-08-2013, 10:48)MSJ1982 Skrev: Nej stempelringene den der siddr i midten er kunstof, hvis man er kommet til at sætte den øverst hvad sker der så. Går ud fra at du selv er kommet til det Så kunne du jo passende skrive herinde "hvad der sker"
Vh Jacob.
Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på. Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :) 106 Rallye.
26-08-2013, 12:05
(26-08-2013, 10:48)MSJ1982 Skrev: Nej stempelringene den der siddr i midten er kunstof, hvis man er kommet til at sætte den øverst hvad sker der så. Det er meget vigtigt at ringene sidder ordenligt, da deres rilles dybde og højde er nøje tilpasset de omdrejninger og det tryk som de skal udsættes for, således at luften flyder ind på indersiden af ringen og presser den ned mod den nedre kant af rillen og ud mod cylindren. Hvis rillen er for lille kan der ikke komme nok luft ind til at presse ringen ud mod cylindren og den vil ikke holde tæt. Er rillen derimod for stor er der større chance for at mere gas flyder indenom ringen når den ved enden af hver takt ved høje omdrejninger kan komme til at flyde på grund af decellerationen og ringens inerti. Det er ikke sikkert at der sker noget akut, men jeg vil tro at det maksimale omdrejningstal sænkes og at stempelringenes levetid forringes.
Første Kymco Agility 50, årgang 2008 11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010 20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet! Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt Tredje Kymco Agility 50 12.000 km. Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km. "Kør efter forholdene".
27-08-2013, 07:40
Jamen jeg har ikke kunne få den til at køre ordentligt, og den var kokset helt til.
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
- 32000 km (solgt) (Cykel :)
04-05-2017, 16:41
Sjovt man aldrig kan huske hvordan de øverste skal sidde
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
- 32000 km (solgt) (Cykel :) | ||
« Næst ældste | Næst nyeste »
|