Søg Garagen Hej Gæst! Register

Giantco hoster lidt?
#1
Jeg har her på det sidste oplevet at min Giantco sprint "hoster" lidt når den er gennemvarm.

Når jeg holder stille og gasser op kommer der et punkt hvor den tager max omdrejninger (2-3 KM/t) og det er lige der at den lige laver 2-3 sprut/host, men kun når den er totalt gennemvarm, og kun ved det punkt under acceleration fra stop.

Hvad kan det skyldes?

Og et tillægsspørgsmål:

Da jeg købte scooteren fik jeg en baggageboks med da jeg troede den kunne have min hjelm, men den er for lille, og derfor skruede jeg den af og monterede den lille vinge der normalt sidder der, men fandt ud af at Thansen mekanikeren har smadret gevindet da de skruede boksen på.

Så nu kan skruerne til vingen ikke skrues helt i, vil i ikke mene det hører under reklamationsretten?
Scooteren er 1 mnd gammel og skal snart til 1000 Km service.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Ingen der har en ide?
Svar
#3
Malk Skrev:Jeg har her på det sidste oplevet at min Giantco sprint "hoster" lidt når den er gennemvarm.

Når jeg holder stille og gasser op kommer der et punkt hvor den tager max omdrejninger (2-3 KM/t) og det er lige der at den lige laver 2-3 sprut/host, men kun når den er totalt gennemvarm, og kun ved det punkt under acceleration fra stop.

Hvad kan det skyldes?

Fordi du drukner den med benzin ?
45-scooter må ikke kører på motortrafikvej
Svar
#4
1. Jeg har ikke ændret noget på den overhovedet
2. Den gjorde det ikke de første 650 Km.
Svar


Forum spring: