Søg Garagen Hej Gæst! Register

Projekt motorcykel (hygge projekt)
#61
Gi dig god tid og hvis det begynder og drille og irretere dig så gå ind og drik en kop kaffe og forsæt senere istedet for og lade sig irretere af at lortet driller, for så driller det som regel bare endnu mere.Blink med øjet

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#62
[Image: Rmy2S.jpg]
[Image: M4Fs.jpg]

Den har spist gevindet, hvordan dælen får jeg den ud Ked af det har prøvet presse den i bunden og sætte en flad skruetrækker i glemme for at kunne skrue den ud men intet vil hjælpe.
[Image: O0Qi.jpg]
Knallert lagt på hylden for nu.

PT kørende i en splinterny Renault Twingo fra 21/1 2014

Smuksere min dejlige Fym A3 125'er :)
Svar
#63
Hvis det trick ikke virker, så tror jeg du er nødt til at bore den ud.
Der er jo kun gevind i den ene del.
Bor den op så gevindet bliver fjernet og find så en bolt med møtrik der er lang nok til at nå igennem. Alternativt så skal du have skåret en bolt men tror nu godt du kan finde en der passer i længden.

Går ud fra du mener bolten der sidder i den?
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar
#64
Det er med stor glæde at jeg kan meddele at maskineriet startede for første gang siden den blev splittet ad for 1 år siden.

Der er dog stadig lang vej endnu.

[Image: 8cDA5.jpg]
[Image: jAbu.jpg]

En lille hurtig hjemmelavet tank.
[Image: V6KpX.jpg]
Knallert lagt på hylden for nu.

PT kørende i en splinterny Renault Twingo fra 21/1 2014

Smuksere min dejlige Fym A3 125'er :)
Svar
#65
(25-02-2015, 20:17)Shakon Skrev: Det er med stor glæde at jeg kan meddele at maskineriet startede for første gang siden den blev splittet ad for 1 år siden.
Yesss! Jeg er glad på dine vegne - jeg kender fornemmelsen af "DET VIRKER" og den er u-be-talelig fed!

Hul i pengene; det handler om at kunne Smil
En fremmed er en ven du ikke har mødt endnu
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#66
Så har jeg været i thansen og købe 40 dåser motip mettalic spray i forskellige farver til 350kr, god deal Grin
Knallert lagt på hylden for nu.

PT kørende i en splinterny Renault Twingo fra 21/1 2014

Smuksere min dejlige Fym A3 125'er :)
Svar
#67
Det sgu billigt Smil
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
#68
(01-03-2015, 12:28)MSJ1982 Skrev: Det sgu billigt Smil

Jep har købt metallic bå og grøn og så normal beige farve. 9kr dåsen plus fik et par ekstra. Så der lidt til fremtidige projekter også.
Knallert lagt på hylden for nu.

PT kørende i en splinterny Renault Twingo fra 21/1 2014

Smuksere min dejlige Fym A3 125'er :)
Svar
#69
Lidt nye billeder.
[Image: 0eQEh.jpg]
[Image: 60hEj.jpg]
[Image: FM1iK.jpg]
Knallert lagt på hylden for nu.

PT kørende i en splinterny Renault Twingo fra 21/1 2014

Smuksere min dejlige Fym A3 125'er :)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#70
Så Konsolen som ny igen, var fuldstændig irret, ny den bare lige i skabet Smil Modsatte side er af plastic så den er fin stand.

Grunden til det ikke er afmonteret er fordi tidligere ejer har kværnet den ene skruen i toppen så den er ikke til at pille fra hindanden, så det blev sådan her Smil

[Image: u7ip9.jpg]
[Image: iION5.jpg]
[Image: n7OWG.jpg]
Knallert lagt på hylden for nu.

PT kørende i en splinterny Renault Twingo fra 21/1 2014

Smuksere min dejlige Fym A3 125'er :)
Svar
#71
Lille nat update Smil

Da alle skjolde er nye, så nænner jeg ikke at male dem om med spray, det ville være ærgeligt. Har ikke fundet nogen blå spray der matcher til tanken, så den bliver malet sort, da det næsten går til alt, og så med blå logo på formentlig.
Knallert lagt på hylden for nu.

PT kørende i en splinterny Renault Twingo fra 21/1 2014

Smuksere min dejlige Fym A3 125'er :)
Svar
#72
Lidt fra dagens arbejde.

Havde malet disse sorte igår, og gav dem så noget klarlak af en anden mærke, det opløste så malingen og det boblede op, så her får de lige en rystetur i benzin og så var de klar igen til at male påny.
[Image: 30g7f.jpg]

Dette er bagskærmen. 100% rustfri på ydersiden, og det er begrænset hvad der er inde under, har renset inde i med en grilbørste, fungere glimrende. Indersiden har som resten fået grunder, men så har det også fået flere rigtig tykke lag maling for at lukke af for rusten og sørger for det ikke uvikler sig Smil Den skal egentlig være sort, men er lidt i maling mangel, så indersiden man ikke kan se har bare fået noget spray som jeg aligevel ikke skulle bruge. Resten bliver sort imorgen :-)
[Image: lWE7J.jpg]

Her er noget jeg lidt spændt på om holder. Har slebet fjederen sammen med de andre så vidt muligt med en roterende stålbørste på en bore maskine. Synes egentlig selv det lidt fusker at male støddæmpere, men et par nye uorginale støddæmpere koster 500, plus 200kr fragt fra england.

På billedet har de fået grunder. De er færdige nu, og er sorte.
[Image: ZYrQk.jpg]

Og så har jeg malet tanken sort. Har fået et firma til at lave logoer magen til originale som jeg skal have på inden den får klarlak.
Knallert lagt på hylden for nu.

PT kørende i en splinterny Renault Twingo fra 21/1 2014

Smuksere min dejlige Fym A3 125'er :)
Svar


Forum spring: