Søg Garagen Hej Gæst! Register

Visdomsord
#1
Politikercitat:

Sandheden er
det dyrebareste vi har,
derfor omhyggeligt
på den spar.


Det lever de fleste politikere herhjemme vist meget fint efter Grøn grin
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(13-01-2014, 22:52)K. Hansen Skrev: Politikercitat:

Sandheden er
det dyrebareste vi har,
derfor omhyggeligt
på den spar.


Det lever de fleste politikere herhjemme visti meget fint efter Grøn grin

Især Lars Ulykke Grin
Ivecar plus 2023.
Svar
#3
(13-01-2014, 22:53)Jps Skrev: Især Lars Ulykke Grin

Definitivt ham! Og Gucci-Helle. Og sikkert også skinken Mette Frederiksen. Har ikke meget tiltro til vores såkaldte "politikere" mere.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#4
(13-01-2014, 23:04)K. Hansen Skrev: Definitivt ham! Og Gucci-Helle. Og sikkert også skinken Mette Frederiksen. Har ikke meget tiltro til vores såkaldte "politikere" mere.

Det har jeg så heller ikke. Vi burde skifte alle 179 medlemmer ud med "manden/kvinden på gaden" Blink med øjet.
Ivecar plus 2023.
Svar
#5
(13-01-2014, 23:06)Jps Skrev: Det har jeg så heller ikke. Vi burde skifte alle 179 medlemmer ud med "manden/kvinden på gaden" Blink med øjet.

Jeps. Så skulle de pokkers knallertlove revideres, skulle de.Grøn grin
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(13-01-2014, 23:07)K. Hansen Skrev: Jeps. Så skulle de pokkers knallertlove revideres, skulle de.Grøn grin

Ja, og alle afgifter på alting, skulle fjernes. Der er meget at gå igang med Grin.
Ivecar plus 2023.
Svar
#7
(13-01-2014, 23:08)Jps Skrev: Ja, og alle afgifter på alting, skulle fjernes. Der er meget at gå igang med Grin.

Ja, vi skulle sateme hurtigt tømme statskassen da Grøn grin

Ej, pjat. Men seriøst, inegn af vores politikere er troværdige, især ikke dem med ministerposter. De er simpelthen for gamle og forstokkede efterhånden. Væk med dem.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#8
Jeg aner seriøs ikke hvem man skal stemme på til næste valg. De er håbløse i begge lejre. Fortvivlet

Det kommer til at handle om hvem man fravælger og ikke vælger, desværre.

Kan slet ikke klare at høre på Hell T. hvergang hun åbner munden lyder det som en sirene afprøvningen i maj hver år, og jeg kommer til at tænke på den her video. Griner


Svar
#9
(13-01-2014, 22:53)Jps Skrev: Især Lars Ulykke Grin

Ahrr, hvad med udviklingsministeren, justitsministeren og socialministeren i den nuværende regering? Lars Løkke var jo (nærmest) uskyldig i GGGi-sagen; han rejste simpelthen efter foreskrifterne. Og at den nuværende regerings embedsmænd først afslørede det efter kommunalvalget, selvom de vidste det langt før; tjaa det kan man jo bare gætte på hvorforKed af det
Jeg har ikke stemt på nogen af regeringens partier, og hvis jeg havde ville jeg føle mig bedraget i dèn grad. Jeg husker godt valgkampen. Og forstår godt politikerlede. Vil dermed ikke sige, at de andre er meget bedre; men disse har i særklasse lovet og løjet så man tror det er "løwn".

En vits: Da Helle Thorning (om forhåbentlig mange år) kommer op til Sct. Peter får hun valget mellem himmel og helvede. Og hun får lov at kigge ind begge steder. I himlen sad de fromt og bad og snakkede, og løven græssede ved siden af lammet. I helvede var der druk, hor, spil og i det hele taget et lystigt liv. Hun valgte selvfølgelig helvede, men da hun kom derned var der kun jammer og klage, ild, smerte og skrig og hyl. Hun klagede straks til Sct. Peter som svarede: "Jamen det var jo valgkamp" da du besøgte himmel og helvede!!

Venligst Erik.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(13-01-2014, 23:31)Scooterballe Skrev: Ahrr, hvad med udviklingsministeren, justitsministeren og socialministeren i den nuværende regering? Lars Løkke var jo (nærmest) uskyldig i GGGi-sagen; han rejste simpelthen efter foreskrifterne. Og at den nuværende regerings embedsmænd først afslørede det efter kommunalvalget, selvom de vidste det langt før; tjaa det kan man jo bare gætte på hvorforKed af det
Jeg har ikke stemt på nogen af regeringens partier, og hvis jeg havde ville jeg føle mig bedraget i dèn grad. Jeg husker godt valgkampen. Og forstår godt politikerlede. Vil dermed ikke sige, at de andre er meget bedre; men disse har i særklasse lovet og løjet så man tror det er "løwn".

En vits: Da Helle Thorning (om forhåbentlig mange år) kommer op til Sct. Peter får hun valget mellem himmel og helvede. Og hun får lov at kigge ind begge steder. I himlen sad de fromt og bad og snakkede, og løven græssede ved siden af lammet. I helvede var der druk, hor, spil og i det hele taget et lystigt liv. Hun valgte selvfølgelig helvede, men da hun kom derned var der kun jammer og klage, ild, smerte og skrig og hyl. Hun klagede straks til Sct. Peter som svarede: "Jamen det var jo valgkamp" da du besøgte himmel og helvede!!

Venligst Erik.

LOL fed vits! SÅ kan hun lære det Grøn grin

Jeg har ikke fidus til NOGEN politikere for tiden. Det er fup og bedrag. Overvejer at skrive på min stemmeseddel, ved næste valg: Jeg stemmer på MIG! Grøn grin
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#11
(13-01-2014, 23:31)Scooterballe Skrev: Ahrr, hvad med udviklingsministeren, justitsministeren og socialministeren i den nuværende regering?

De er ikke en disse bedre.
Ivecar plus 2023.
Svar
#12
(13-01-2014, 23:38)Jps Skrev: De er ikke disse bedre, nej.

Vi mangler en afviklingsminister. Smil

Svar


Forum spring: