Søg Garagen Hej Gæst! Register

Black Magic karburator problemer??
#1
Hej, nogen der kan hjælpe??

1. Jeg har en Black Magic der ind imellem kan finde på at stå og lække en masse benzin, det ser ud til det kommer ud af karburatoens luft indsugning. Hvad kan det skyldes?

2. På karburatoren sidder der en "dims" med 2 ledninger forbundet, hvad er den til??


MVH/René
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(10-01-2014, 20:24)RSJ Skrev: Hej, nogen der kan hjælpe??

1. Jeg har en Black Magic der ind imellem kan finde på at stå og lække en masse benzin, det ser ud til det kommer ud af karburatoens luft indsugning. Hvad kan det skyldes?

2. På karburatoren sidder der en "dims" med 2 ledninger forbundet, hvad er den til??


MVH/René

1: Utæthed eller svømmeren hænger. Rensning af karburator, kan måske afhjælpe problemet.

2: Autochokeren.
Ivecar plus 2023.
Svar
#3
Det er din svømmerhøjde der står forkert, så nåleventillen ikke lukker, eller også er din nåleventill slidt/beskidt.

Mod ikk de ledninger går ned til en automat choker?
Opel Zafira 1,6 03'
Kawasaki ZZR 1100 D1 93'
Honda ANF 125 Innova 05'
Puch Maxi K 76' - Under total renovering!
Svar
#4
Hvis svømmerhæjden skulle stå forkert, så drypper den ik kun en gang imellem men hele tiden. Mit bud er at din svømmerventil hænger nogle gange, så jeg ville give det samme med at få renset karburator og se om ik den holder op Blink med øjet.

Mvh.
Tempo
Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar


Forum spring: