Søg Garagen Hej Gæst! Register

T-rex 150. Andre fælge?
#1
Hej godtfolk Smil
Der skulle vel ikke være nogen herinde, der var klar over, om man kan bruge andre pgo fælg på min 150'er, her tænker jeg på om f.eks fælge fra en "almindelig" t-rex kunne bruges? Jeg ved at på en mc udgave, er der dobbeltstemplet kaliber foran, men om bremsebakkerne er større bagtil, ved jeg ikke?
Pgo T-Rex 150cc Mc Årg 2003 - 8xxxKm
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(08-01-2014, 23:48)Polle82 Skrev: Hej godtfolk Smil
Der skulle vel ikke være nogen herinde, der var klar over, om man kan bruge andre pgo fælg på min 150'er, her tænker jeg på om f.eks fælge fra en "almindelig" t-rex kunne bruges? Jeg ved at på en mc udgave, er der dobbeltstemplet kaliber foran, men om bremsebakkerne er større bagtil, ved jeg ikke?

Det burde ikke være noget problem, at bruge fælge fra en T:Rex/Big. Bremserne og fælgstørrelsen er ens, på alle 3 modeller.
Ivecar plus 2023.
Svar
#3
Kører de ældste T-Rex 150 ikke med plade stålfælge lidt ala de første Big max og hot50? Jeg mindes at navet i bag ser noget anderledes ud, men om der er forskel på dem og nyere ved jeg dog ikke.
Opel Zafira 1,6 03'
Kawasaki ZZR 1100 D1 93'
Honda ANF 125 Innova 05'
Puch Maxi K 76' - Under total renovering!
Svar
#4
(09-01-2014, 17:02)Modvind Skrev: Kører de ældste T-Rex 150 ikke med plade stålfælge lidt ala de første Big max og hot50? Jeg mindes at navet i bag ser noget anderledes ud, men om der er forskel på dem og nyere ved jeg dog ikke.

Jow det gør de. Men fælgene fra T:Rex 50 er samme størrelse, så de passer lige over.
Ivecar plus 2023.
Svar
#5
(10-01-2014, 15:27)Jps Skrev: Jow det gør de. Men fælgene fra T:Rex 50 er samme størrelse, så de passer lige over.

Så må jeg lige have hittet mig sådan et sæt, et eller andet sted Smil
Pgo T-Rex 150cc Mc Årg 2003 - 8xxxKm
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: