Søg Garagen Hej Gæst! Register

Surstrømning.
#1
http://www.youtube.com/watch?v=-95PEeDdFGM

Det er meget længe siden jeg har grinet så meget over en video!. Grøn grin

En ældre mand lokkes af sine børnebørn til at åbne dåsen med gæret fisk indenfor i hans hjem - og de er frække nok til at optage resultatet. Grøn grinGrøn grin
2015 Honda NSC 50 Vision - Sort.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(28-11-2013, 02:34)Katana Skrev: http://www.youtube.com/watch?v=-95PEeDdFGM

Det er meget længe siden jeg har grinet så meget over en video!. Grøn grin

En ældre mand lokkes af sine børnebørn til at åbne dåsen med gæret fisk indenfor i hans hjem - og de er frække nok til at optage resultatet. Grøn grinGrøn grin

Føj for satan! Havde lige brækfornemmelser et kort øjeblik, da det stads sprøjtede op i hans fjæs Grøn grin
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#3
(28-11-2013, 06:50)K. Hansen Skrev: Føj for satan! Havde lige brækfornemmelser et kort øjeblik, da det stads sprøjtede op i hans fjæs Grøn grin

Ja, det kan give lidt "vand" i munden at se og høre den slags film!. Grøn grin

Kan du klare mere i samme stil - prøv at skrive " Wreckless Eating" på Youtube. Det er himmelråbende idiotisk det de fortager sig, men lige så morsomt. Youtubeversionen af Jackass. Grøn grin

Prøv Wreckless eating surstrømning - episode 9.

God fornøjelse. Blink med øjet
2015 Honda NSC 50 Vision - Sort.
Svar
#4
(28-11-2013, 13:57)Katana Skrev: Ja, det kan give lidt "vand" i munden at se og høre den slags film!. Grøn grin

Kan du klare mere i samme stil - prøv at skrive " Wreckless Eating" på Youtube. Det er himmelråbende idiotisk det de fortager sig, men lige så morsomt. Youtubeversionen af Jackass. Grøn grin

Prøv Wreckless eating surstrømning - episode 9.

God fornøjelse. Blink med øjet

OMG Grøn grin

Hylemorsomt! Godt det ikke er mig der skal lugte/æde det skrammel der! Grøn grin
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#5
Brødrene Price skulle også lige prøve surstrømming i et af deres madprogrammer, men det foregik da i det mindste udendørs Smil Og Jamie Oliver prøvede det på en af sine europature, da han var i Sverige. Grin

Jeg spiser ikke fisk, så jeg kommer aldrig i nærheden af surstrømming (forhåbentligt Smil ).
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(28-11-2013, 14:21)Jps Skrev: Brødrene Price skulle også lige prøve surstrømming i et af deres madprogrammer, men det foregik da i det mindste udendørs Smil Og Jamie Oliver prøvede det på en af sine europature, da han var i Sverige. Grin

Jeg spiser ikke fisk, så jeg kommer aldrig i nærheden af surstrømming (forhåbentligt Smil ).

Surstrømning er uden tvivl noget af det værste man kan spise. Som regel spises det heller ikke direkte fra dåsen, men varmes op og spises sammen med andet.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar


Forum spring: