Søg Garagen Hej Gæst! Register

Holy crap! Fra Malaysia og hjem på en gammel C90
#1
Er ham her gal eller genial?

http://www.kickstarter.com/projects/1898...f=category
En fremmed er en ven du ikke har mødt endnu
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Av min røv da! Grin
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
#3
(20-11-2013, 19:48)stormbringer Skrev: Er ham her gal eller genial?

http://www.kickstarter.com/projects/1898...f=category

Han er vel ganske enkelt ude på at opleve noget. I min verden, som er ret lille, kræver det en vis nysgerrighed og ikke mindst en del fandenivoldskhed. Der er undskyldninger nok for ikke at gøre det; arbejde, familie, penge og hvad pokker ved jeg. Men hvis man virkelig vil, ja så gør man det. Fik en opringning fra en veninde som jeg ikke har besøgt i 2 år.

Hun boede i Thy, men nu kom opringningen så fra Provence hvor hun lige er flyttet ned. Det har hun talt om længe, og en gunstig fratrædelsesordning har gjort det muligt. Solgte rub og stub i Danmark og flyttede derned. Jeg er selvfølgelig hjertens velkommen, hun henter mig bare i lufthavnen i Nice. Men jeg fantaserer om en scootertur på omtrent 1.900km.

Venligst Erik.
Svar
#4
1900km på scooter.
Så kommer du til at leve op til dit navn! Smil
Scooterballe Grøn grin

Hvis man har tiden og lysten er der, så vil jeg mene at 1900km er muligt... Meeeeeen...
Nu ved jeg ikke hvad du køre af scooter, men hvis det er en lovlig 45 så kan man nok regne med 38-40km/t i snit så vil det tage 10 dage med 5 timers kørsel om dagen Grøn grin
Kymco Agility 50 - 45'er @ 60km/t Cruise speed & 77km/t Top speed
Årgang 2006, Trip: 13.700km - Økonomi ca. 42 km/l
Svar
#5
(24-11-2013, 23:18)Scooterballe Skrev: Han er vel ganske enkelt ude på at opleve noget. I min verden, som er ret lille, kræver det en vis nysgerrighed og ikke mindst en del fandenivoldskhed. Der er undskyldninger nok for ikke at gøre det; arbejde, familie, penge og hvad pokker ved jeg. Men hvis man virkelig vil, ja så gør man det. Fik en opringning fra en veninde som jeg ikke har besøgt i 2 år.

Hun boede i Thy, men nu kom opringningen så fra Provence hvor hun lige er flyttet ned. Det har hun talt om længe, og en gunstig fratrædelsesordning har gjort det muligt. Solgte rub og stub i Danmark og flyttede derned. Jeg er selvfølgelig hjertens velkommen, hun henter mig bare i lufthavnen i Nice. Men jeg fantaserer om en scootertur på omtrent 1.900km.

Venligst Erik.

Kom igang med at stable en BS tur på benene, til Frankrig Blink med øjet
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(25-11-2013, 00:32)zzzzleepy Skrev: 1900km på scooter.
Så kommer du til at leve op til dit navn! Smil
Scooterballe Grøn grin

Hvis man har tiden og lysten er der, så vil jeg mene at 1900km er muligt... Meeeeeen...
Nu ved jeg ikke hvad du køre af scooter, men hvis det er en lovlig 45 så kan man nok regne med 38-40km/t i snit så vil det tage 10 dage med 5 timers kørsel om dagen Grøn grin

Jeg har vist før i spøg skrevet, at 500km/dag må være max. Men dit regnestykke er lige nøjagtig hvad jeg selv kom frem til da jeg regnede på det. Og med 200km/dag i 10 dage er det vel også nok for de 10 dage. Min scooter kan vel køre 55km/t, men jeg skal holde pauser og stoppe pibe, kradse den ud, strække ben og hvad ved jeg. Desuden skal jeg også finde vej, tanke benzin, finde overnatning, spise og drikke. Så jo, med 200km/dag tror jeg egentlig nok at dagen går uden kedsomhed. Og når jeg også skal holde en smule ferie med mine børn bliver det temmelig presset. Så skal jeg nærmest blive arbejdsfri, men det er måske heller ikke lykken. Hele fidusen med min scooter har været, at jeg gerne vil opleve noget hvor tempoet er noget langsommere end i en bil, køre på mindre veje, stoppe op næsten hvorsomhelst og fotografere og bare ha`tid til at kigge mig omkring. Så en 3 måneders tur til Sydfrankrig ville være idèeltGrin

Venligst Erik.
Svar
#7
(25-11-2013, 00:34)Jps Skrev: Kom igang med at stable en BS tur på benene, til Frankrig Blink med øjet

Vil du med?Grin

Venligst Erik.
Svar
#8
(25-11-2013, 23:29)Scooterballe Skrev: Vil du med?Grin

Venligst Erik.

Så skal jeg da ha' et blødere sæde og et ryglæn, monteret på Big'en Grin. Men så alligevel, nej tak. Det er liiiidt for langt væk. Jeg kan strække mig til, at køre til Tyskland. Nok mest fordi færgerne dertil, er ca. 45 km fra bopælen Grin.
Ivecar plus 2023.
Svar
#9
Se selv her.
En fremmed er en ven du ikke har mødt endnu
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: