Søg Garagen Hej Gæst! Register

Ny anderledes kinøjser fra CityScooter.dk?
#1
Tjek denne:
http://www.cityscootershop.dk/product.as...=20&page=1

[Image: 104b.jpg]

Man må da sige den har et lidt fremtidslook. Ser ganske fornuftig ud, lidt anderledes end modeller fra RR, Jinlun, Lifan osv.

Prisen er dog bare alt for pebret IMO.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Ikke lige min smag, med alle de krummelure(stafferinger) Smil.
Svar
#3
SLK Skrev:Man må da sige den har et lidt fremtidslook. Ser ganske fornuftig ud, lidt anderledes end modeller fra RR, Jinlun, Lifan osv.

Prisen er dog bare alt for pebret IMO.

Halløj!

Ja, endelig en kineser der ikke er fyldt op med styrtbøjler mv. Prisen skal dersværre ses i lyset af at den har en høj kostpris, grundet V-motor, vandkøling m.v. og så ta'r skattefar lige en stor del.

Den vi får hjem har ingen streamere på overhovedet (ingen krummelurer - det kan jeg heller ikke li'), dog får vi indgraveret "CityCruiser" på motorskjoldet...
Hilsen - Henrik
tidl. CityScooter.dk
Svar
#4
City Scooter Skrev:Halløj!

Den vi får hjem har ingen streamere på overhovedet (ingen krummelurer - det kan jeg heller ikke li'), dog får vi indgraveret "CityCruiser" på motorskjoldet...


Så bliver den da noget kønnere Smil.
Svar
#5
Jeg synes prisen er helt fair. Når man tænker på det er med V-motor og vandkøling.
En V-motor, har en rigtig god Harley kopi lyd. Så trækker den også lidt bedre.

Den ser fin ud. Spændende hvordan den er på vejen, og hvad den kan. :roll:
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Kim Sørensen Skrev:Den ser fin ud. Spændende hvordan den er på vejen, og hvad den kan. :roll:

FI Motorcykler i Sorø har denne 250cc Zip Star som minder en del om den (og som er lidt pænere ... måske :wink: ):

[Image: maincolor.jpg]

Hils

Pete
Royal Enfield Bullet 500 / AGM Bella 2008
Svar
#7
Den ser godt ud.
Sjovt at udstødnings røret er på den anden side. Tror det er den første kineser, hvor den er på venstre side. Går da ud fra den har udstødningsrør Griner

Men ser godt ud. Hvad er prisen for den?

Er der noget data på, hastighed osv på den? :roll:
Svar
#8
Kim Sørensen Skrev:Er der noget data på, hastighed osv på den? :roll:

Jeg kørte ned til Sorø for at kigge nærmere på den. Den er 2 x cyl. men har en del plastik (i forhold til min Raptor, skærme er lavet af plastik). Jeg har set at den er på tilbud til 18,000 ellers har den kostet både 34,000 og 22,000 ... !? Flot MC med en pæn finish med minimal chancer for rust på udsatte steder Grin Grin Sjovt nok er der ingen i Kinojserklubben der har en Zip Star ... kunne ellers godt tænke mig en :wink:

Det er Ducati forhandleren der sælger dem. Jeg spurgte om reservedel, dem har han, ellers er motoren ens med Virago'ens 250 V-motor siger han. Samme Zip Star model fik en meget gode review i DBA og den sælges også i USA. Jeg tror at Zongshen er gået sammen med Piaggio fornyligt så det er et seriøst firma der kan noget.

Hils

Pete
Royal Enfield Bullet 500 / AGM Bella 2008
Svar
#9
petedeuxwheels Skrev:Jeg kørte ned til Sorø for at kigge nærmere på den. Den er 2 x cyl. Jeg har set at den er på tilbud til 18,000Samme Zip Star model fik en meget gode review i DBA og den sælges også i USA. Jeg tror at Zongshen er gået sammen med Piaggio fornyligt så det er et seriøst firma der kan noget.

Er da en rigtig fin pris. 18K for en V-motor med Vand. I et nyt design. Helt ok.

Bliver da dejligt, med andre maskiner, og evt. endnu bedre kvali på delene.
Så glæder mig til der er en som køber en, og lige giver et referat af, hvad den kan.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
petedeuxwheels Skrev:FI Motorcykler i Sorø har denne 250cc Zip Star som minder en del om den (og som er lidt pænere ... måske :wink: ):

http://www.zongshenamerica.com/images/pr...ncolor.jpg

Hils

Pete


Ja se, det var straks noget andet. Den er jo flot. Grin
Svar
#11
Kim Sørensen Skrev:Er da en rigtig fin pris. 18K for en V-motor med Vand

Jeg tror Zip Star'en er luft kølet ...

Hils

Pete
Royal Enfield Bullet 500 / AGM Bella 2008
Svar


Forum spring: