Søg Garagen Hej Gæst! Register

Koblingsklokke størrelse
#1
Har en koblingsklokke jeg ikke kender størrelsen på. Den er ca 39 cm i omkredsen. Hvordan måler man sådan en ?!
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Skydelære, hvis du har en sådan Smil Ellers kan en tommestok også bruges Blink med øjet
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#3
(21-09-2013, 15:44)K. Hansen Skrev: Skydelære, hvis du har en sådan Smil Ellers kan en tommestok også bruges Blink med øjet

Er det så bare diameteren jeg skal måle på den ?
Svar
#4
Den er 11 cm i diameteren. Er det så en ø110 klokke?
Svar
#5
Må tilstå, jeg ikke ved en dyt om lige det punkt Smil Er det fra din SM?
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(21-09-2013, 15:53)Bader hasan Skrev: Den er 11 cm i diameteren. Er det så en ø110 klokke?

Jeg mener ganske bestemt at der skal måles innvendig. Er den til din SM er den ganske sikkert 107mm.
Svar
#7
(21-09-2013, 17:12)rune75 Skrev: Jeg mener ganske bestemt at der skal måles innvendig. Er den til din SM er den ganske sikkert 107mm.

Der står at standardklokken til Street Magic er ø110 Smil Har lige søgt på det Smil
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#8
(21-09-2013, 17:15)K. Hansen Skrev: Der står at standardklokken til Street Magic er ø110 Smil Har lige søgt på det Smil

Det stemmer. Standardclutch.
Svar
#9
Jeg ved faktisk ikke om det er standard klokke. Jeg ved at standard klokke på street magic er 110. Men jeg har en jeg ikke kender størrelsen på, så vil gerne vide hvor stor den er.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(22-09-2013, 00:16)Bader hasan Skrev: Jeg ved faktisk ikke om det er standard klokke. Jeg ved at standard klokke på street magic er 110. Men jeg har en jeg ikke kender størrelsen på, så vil gerne vide hvor stor den er.

Vil tro du skal måle udvendigt på klokken Smil
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar


Forum spring: