Søg Garagen Hej Gæst! Register

Jeg er tilbage :)
#1
Efter nogle dages ufrivilligt fravær er jeg tilbage Smil Er kommet godt ind i min nye lejlighed, er dejligt at kunne lukke sin egen dør igen Smil
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(13-09-2013, 11:31)K. Hansen Skrev: Efter nogle dages ufrivilligt fravær er jeg tilbage Smil Er kommet godt ind i min nye lejlighed, er dejligt at kunne lukke sin egen dør igen Smil

Jamen så velkommen hjem fra Hotel G....... GrinerCool

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
#3
(13-09-2013, 11:35)Quiks Skrev: Jamen så velkommen hjem fra Hotel G....... GrinerCool

Grøn grinGrøn grin

Mange tak Fræk
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#4
[Image: fkk3KVj.jpg]
Svar
#5
Har du været væk? Grøn grin
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(13-09-2013, 18:06)Jacob k Skrev: Har du været væk? Grøn grin

Jeg har ihvertfald ikke opdaget det, før nu :P.
Ivecar plus 2023.
Svar
#7
Suk da. Der kan man se hvor meget man betyder for jer herinde. *SNØFT*

Grøn grinGrøn grinGrøn grin

Jeg har været flyttet og har først fået net idag, efter 4 dage uden Blink med øjet
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#8
(13-09-2013, 18:36)K. Hansen Skrev: Suk da. Der kan man se hvor meget man betyder for jer herinde. *SNØFT*

Grøn grinGrøn grinGrøn grin

Jeg har været flyttet og har først fået net idag, efter 4 dage uden Blink med øjet

Havde da lagt mærke til dit fravær, men regnede med du ville dukke op igen, på et tidspunkt Blink med øjet.
Ivecar plus 2023.
Svar
#9
(13-09-2013, 19:13)Jps Skrev: Havde da lagt mærke til dit fravær, men regnede med du ville dukke op igen, på et tidspunkt Blink med øjet.

Vender altid tilbage hertil Smil Ja, nu er flyttekaosset overstået og er efterhånden også ved at få pakket ud, mangler dog en kommode og forskelligt andet for at jeg kan få pakket det sidste ud Smil Er bare den fedeste lejlighed, den er på 53 m2 og ligger i Randers NØ. Har egen altan og badekar Grøn grin

Og med et job måske i udsigt ser fremtiden dejligt lys ud Smil Skal til samtale på tirsdag angående et microfleksjob som pedel på et plejehjem Smil Et arbejde jeg har haft før og som jeg har været rigtigt glad for.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(13-09-2013, 20:05)K. Hansen Skrev: Vender altid tilbage hertil Smil Ja, nu er flyttekaosset overstået og er efterhånden også ved at få pakket ud, mangler dog en kommode og forskelligt andet for at jeg kan få pakket det sidste ud Smil Er bare den fedeste lejlighed, den er på 53 m2 og ligger i Randers NØ. Har egen altan og badekar Grøn grin

Og med et job måske i udsigt ser fremtiden dejligt lys ud Smil Skal til samtale på tirsdag angående et microfleksjob som pedel på et plejehjem Smil Et arbejde jeg har haft før og som jeg har været rigtigt glad for.

Jamen så held og lykke, med det hele Grin.
Ivecar plus 2023.
Svar
#11
(13-09-2013, 20:07)Jps Skrev: Jamen så held og lykke, med det hele Grin.

Mange tak Smil Er sq dejligt at kunne lukke sin egen dør igen Smil Og ang arbejdet, har jo været uden job siden 2009, kun med forskellige aktiveringer, så bliver skønt at komme igang igen selvom det kun bliver 3 dage om ugen.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#12
Tillykke med lejligheden ,det lydder dejligt at du er ved at være på plads i lejligheden Grin.
Det lydder også godt med det job Grin.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar


Forum spring: