Søg Garagen Hej Gæst! Register

Waoo!
#1
Så fik vi endelig Waoo, 30/30 og tv. Dvs. det skulle virke fra 1. april 2013. Men det kører først nu her den 1.Sep.

MEN: Grin

Det virkede i 1 dag, så futtede boksen af, og 2 andre i opgangen er også futtet af. Skidt start. Fortvivlet
De kommer og skifter boksen i morgen.

Jeg samler alt elektronikken i hjørnet af stuen, hvor boksen alligevel er placeret, sammen med HD Homerun (Netværks tv på computere), en Switch, og en Synology server kommer også på der. Smil

Det så jo lidt frygtelig ud med al det ledning, når det nu er samlet et sted, så har tømret en skjuler sammen.
Der er fin luft omkring, og kun en ledning synlig, da jeg har monteret kabelkanaler overalt langs paneler. Bruger kun kabel, gider ikke trådløs.

[attachment=5220]

[attachment=5221]

[attachment=5222]

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Ja uha uha alle de ledninger. Dem har jeg en del af, men til gengæld er de pænt skjult af alt mit andet rodFlov For mig er alt det med internet, tv og mobil en forfærdelig jungle at finde rundt i. Indtil for nylig var alt hos tdc, men nu er min datters og min mobil hos telenor.

Jeg har en såkaldt hometrio fra tdc med internet, tv og fastnettelefon. Jo, har haft det samme tlf.nr. i 25 år!! Og ringer gratis til andre fastnumre. Min arbejdssituation har været en del op og ned, og da pengene var rigtig små måtte jeg jo se hvor der kunne spares. Det kunne der på tv-kanalerne. Mener jeg betalte tæt på 1000kr/mdr. for hele pakken, og nu er det vel under 400kr/mdr. med internet, fastnet og nogle få tv-kanaler.

Og jeg er altså glad for mit særdeles hurtige trådløse internet (sender ofte højtopløsete fotos). Det fungerer bare, og når min datter, søn og andre er her med deres bærbare kører det bare for dem. Er dog nok på et tidspunkt moden til at se på bedre (og billigere) alternativer. Men tillykke med nyanskaffelsen og den fine indpakning!!

Venligst Erik.
Svar
#3
Kan du så se at få en slutmodstand på, din bandit GrinerGriner


Vedhæftede filer Billed(er)
   
Svar
#4
Jeg har en 50/10 forbindelse nu fra yousee og i næste måned bliver hastigheden sat op til 80/10 så det bliver hurtigt at downloade sefølig Grin men de kunne godt have sat uploaden op hvids det stod til mig Smil.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#5
(04-09-2013, 23:02)Scooterballe Skrev: Ja uha uha alle de ledninger. Dem har jeg en del af, men til gengæld er de pænt skjult af alt mit andet rodFlov For mig er alt det med internet, tv og mobil en forfærdelig jungle at finde rundt i. Indtil for nylig var alt hos tdc, men nu er min datters og min mobil hos telenor.

Jeg har en såkaldt hometrio fra tdc med internet, tv og fastnettelefon. Jo, har haft det samme tlf.nr. i 25 år!! Og ringer gratis til andre fastnumre. Min arbejdssituation har været en del op og ned, og da pengene var rigtig små måtte jeg jo se hvor der kunne spares. Det kunne der på tv-kanalerne. Mener jeg betalte tæt på 1000kr/mdr. for hele pakken, og nu er det vel under 400kr/mdr. med internet, fastnet og nogle få tv-kanaler.

Og jeg er altså glad for mit særdeles hurtige trådløse internet (sender ofte højtopløsete fotos). Det fungerer bare, og når min datter, søn og andre er her med deres bærbare kører det bare for dem. Er dog nok på et tidspunkt moden til at se på bedre (og billigere) alternativer. Men tillykke med nyanskaffelsen og den fine indpakning!!

Venligst Erik.

Jeg bruger kun kabel, pga. at jeg streamer HD film og optagede film/programmer fra min Synology server til Tvét. Der er trådløs ikke ret brugbart, da signalet af og til kan falde ud. Så jeg bruger kun kabel UTP6 også.

Min arbejdssituation har heller ikke været særlig stabil i 3 år fra 2010-2012, Så der sparede jeg bla. også tv pakken helt væk og internet blev skruet ned på laveste blus. Det er faktisk den hastighed jeg har lige til idag. Smil

Internet som jeg har lige nu og her (Fullrate), giver jeg 179kr for md. Men har opsagt det nu pga. Waoo.
Waoo 30/30 giver jeg 219kr md. (boligforeningsrabat) Mellempakken af Tv giver jeg 325kr for.

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(05-09-2013, 17:10)Arbejdsnarkomanen Skrev: Kan du så se at få en slutmodstand på, din bandit GrinerGriner

Ja, jeg ved det godt. Grin

Men signal kvaliteten er på 100% og
signalstyrken er på ca 65-70%

Og det pixelerer ikke, så jeg venter og ser om det ændrer sig. Grin

Svar
#7
Har lifge opsagt mit.

Jeg fik ikke een regning der var ens, det var 18xx den ene gang og helt op til 23xx andre gange, og har aldrig været på bio
eller spil på boksen.
så meget kan det ikke svinge på et kvartal.

Men for fanden det er hårdt at gå fra en kæmpe tv pakke på 100Ish (lorte kanaler) og 40/40
Til 10/1 og 4 dr kanaler.

Men hold da kæft hvor får jeg gjort rent LOL Cool
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
#8
(05-09-2013, 18:33)Johannes Johansen Skrev: Jeg har en 50/10 forbindelse nu fra yousee og i næste måned bliver hastigheden sat op til 80/10 så det bliver hurtigt at downloade sefølig Grin men de kunne godt have sat uploaden op hvids det stod til mig Smil.

Du kan få lidt upload af mig, Den burde være 30Mbps, men er 70Mbps. Målløs

Den her video tog ikke et sekund at uploade, godt nok kun 7Mb, men alligevel. Fedt. Rullende øjne

Grin


Svar
#9
(05-09-2013, 21:08)MSJ1982 Skrev: Har lifge opsagt mit.

Jeg fik ikke een regning der var ens, det var 18xx den ene gang og helt op til 23xx andre gange, og har aldrig været på bio
eller spil på boksen.
så meget kan det ikke svinge på et kvartal.

Men for fanden det er hårdt at gå fra en kæmpe tv pakke på 100Ish (lorte kanaler) og 40/40
Til 10/1 og 4 dr kanaler.

Men hold da kæft hvor får jeg gjort rent LOL Cool

Hvilken boks?

Ja, det er altid nemmere at opgradere end at gå den anden vej nedad.

Nu ser jeg hvordan det går. Blink med øjet

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(05-09-2013, 21:08)MSJ1982 Skrev: Har lige opsagt mit.

Hvad har du så nu? Smil

Svar
#11
JA den der tv boks, lan sgu ikke huske hvad den hed, men man kunne jo leje film und so weiter og kom efter mig og man fik 10 gratis film da man fik tilbudet Målløs
Den hedder Airties den flotte boks.

Jeg har fullrate nu og så napper jeg det man kan på en frilufts antenne Smil

Og betaler selvfølgelig licens så jeg kan have mit tv i fred und so weiter....
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
#12
(05-09-2013, 21:26)MSJ1982 Skrev: JA den der tv boks, lan sgu ikke huske hvad den hed, men man kunne jo leje film und so veiter og kom efter mig og man fik 10 gratis film da man fik tilbudet Målløs

Jeg har fullrate nu og så napper jeg det man kan på en frilufts antenne Smil

Og betaler selvfølgelig licens så jeg kan have mit tv i fred und so veiter....

Nåe, sådan en boks er der ikke noget af her. Smil

Tænkte også på Tv fra Fullrate, da vi jo i forvejen har Fullrate. Men gad ikke have en boks og endnu en fjernbetjening. 3 må være nok. Sur Smil

Svar


Forum spring: