Søg Garagen Hej Gæst! Register

Neon som gadelys
#1
Da jeg kørte hjemad i nat efter træf, filmede jeg lige gadelyset her i Vejle.

Kommer altid til at tænke på Tron: Legacy filmen, når jeg kører forbi her i mørket. Grin

Tron: Legacy Vejle. Director´s cut. Grøn grin

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
"Denne video er privat"
Svar
#3
(25-08-2013, 10:40)Arbejdsnarkomanen Skrev: "Denne video er privat"

Hovsa. Er rettet nu.

Svar
#4
Fedt. Her i Roskilde har de valgt at sætte noget lignende op i en viadukt, bare med blåt lys. Det er godt nok irriterende at se på når man kører igennem Neutral
Svar
#5
(25-08-2013, 11:32)Arbejdsnarkomanen Skrev: Fedt. Her i Roskilde har de valgt at sætte noget lignende op i en viadukt, bare med blåt lys. Det er godt nok irriterende at se på når man kører igennem Neutral

Ja, det ser godt ud. Det her lys er som dagslys. Kunne godt forestille mig at blåt lys, ville være for voldsomt. Smil

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(25-08-2013, 11:37)barden Skrev: Ja, det ser godt ud. Det her lys er som dagslys. Kunne godt forestille mig at blåt lys, ville være for voldsomt. Smil

Jeg smider måske et billede ind af det i aften, skal nemlig ud og trille senere idag Blink med øjet
Svar
#7
Så blev der taget et billede Smil

[Image: 1MrwpVJ4z]
Svar
#8
OKay. Ja det er nok lidt for meget lys. Smil

Svar
#9
Det ser da meget fedt og kreativt ud. Grøn grin

Det mest spændende gadelys jeg har set er at der på en cykelsti ude på landet (jeg har muligvis været på vej til Assens) var puttet dioder i vognbanelinjerne så man kunne se dem. Grin
Jeg blev dog møg forvirret for det tog mig et godt stykke tid at lure hvad det var. Blink med øjet
Første Kymco Agility 50, årgang 2008  11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010  20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.

"Kør efter forholdene".
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
#9.

Sådan nogle dioder, har de også på cykelstien udenfor Kerteminde. Smil
Peugeot Speedfight 2 årgang 2004 ;D

Selv den mindste ting, kan gøre en forskel!
Svar
#11
Er det ikke bare reflekser?

Jeg ville ønske de gjorde det som standard, når de laver nye veje og reparerer de gamle. Reflekser i midten af vejen, er testet på nogle få veje, og ganske effektivt i mørket.

I England, har de det tonsvis af steder. Vejen lyser op, selv i dårligt vejr og det forhindrer masser af grimme ulykker.

Kom nu ind i kampen, Danmark!!!!!!!!!!!
Svar


Forum spring: