Søg Garagen Hej Gæst! Register

PGO Dr Big problemer
#37
Jeg kan godt se, at der er et mindre problem med at flikke de to sammen.

Er det ikke ret besærligt at skifte cyl/stempel, når de sidder under maskinen - det er ret nemt med den lodret montering på Cometen - ?

Og tændrøret+kabel sidder lidt mere udsat end på Cometen.
Hygge hejsa.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#38
(25-08-2013, 22:27)Skimester Skrev: Jeg kan godt se, at der er et mindre problem med at flikke de to sammen.

Er det ikke ret besærligt at skifte cyl/stempel, når de sidder under maskinen - det er ret nemt med den lodret montering på Cometen - ?

Og tændrøret+kabel sidder lidt mere udsat end på Cometen.

Det har aldrig været et problem for mig, men nu har jeg også en "lift" i form af et gammelt sofabord, til at stille Big'en på.
Ivecar plus 2023.
Svar
#39
Og er man rigtig god fjerner man dæmperen bagpå Blink med øjet så er der MASSER af plads Smil
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
#40
(19-08-2013, 18:54)Santhos Skrev: Har netop erhvervet mig en Dr Big fra 2003 der har gået 8200 km.
Jeg er 3. ejer. Den forrige ejer sagde, at skiven var fjernet da han købte den, så han sat en skive i. Derudover havde den ikke være ulovlig.
Men kan det passe at den lovligt kører 45-50 km/t lovlig?
Der har en hyletone når den kommer op i fart. Det er ikke bremserne der har sat sig.
Desuden er den sløv i optræk (fra stående til den lige kommer igang).
Det skal lige nævnet at den har stået stille et års tid, men startet med mellemrum.
Der mangler en dobbelt støttefod. En den let nok at sætte på?

Er der nogen der har nogle bud på ovenstående.

Vh Jan

Hvis det er en 45er ka det godt passe...Og ang optrak så skrift de ruller i koblingen og evt også fjeder til hårder. Støttefod er ik så let at påmonterer igen Smil
Svar
#41
Det da vidst et gammelt opslag du har fået svaret på Griner
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: