Søg Garagen Hej Gæst! Register

Stelnummer på Peugeot Speedfight 2 ?
#1
Hej, jeg skal have min gamle Speedfight 2 ud og køre igen, efter nogle års stilstand. Jeg skal have en nummerplade til den, og skal bruge en registreringsattest. Den originale er desværre blevet ødelagt ved en vandskade.

Jeg har fundet stelnummeret på pladen i batterikassen, men når jeg taster dette ind på min tastselv.skat, i motorsektionen, så skriver den at der ikke er fundet noget køretøj.

Stelnummeret ser sådan her ud: VGAS1B00B0008352 (de sidste fire er nogle tilfældige tal jeg har valgt, for syns skyld her)

Men jeg kan læse mig frem til, på nettet, at stelnummeret skal være på 17 tegn, men mit er kun på 16 tegn?!


Kan HELE stelnummeret evt. stå et andet sted på scooteren, og i så fald hvor?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Hvis det ikke står der hvor du siger, står det ikke andre steder.Stelnummeret står kun et sted. Er du sikker på, du ikke har misset et tal/bogstav?
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#3
(25-07-2013, 17:12)bobby68 Skrev: Hej, jeg skal have min gamle Speedfight 2 ud og køre igen, efter nogle års stilstand. Jeg skal have en nummerplade til den, og skal bruge en registreringsattest. Den originale er desværre blevet ødelagt ved en vandskade.

Jeg har fundet stelnummeret på pladen i batterikassen, men når jeg taster dette ind på min tastselv.skat, i motorsektionen, så skriver den at der ikke er fundet noget køretøj.

Stelnummeret ser sådan her ud: VGAS1B00B0008352 (de sidste fire er nogle tilfældige tal jeg har valgt, for syns skyld her)

Men jeg kan læse mig frem til, på nettet, at stelnummeret skal være på 17 tegn, men mit er kun på 16 tegn?!


Kan HELE stelnummeret evt. stå et andet sted på scooteren, og i så fald hvor?

Altid 17 cifre, i hvert fald når det er Peugeot.

VGAS1B00B0008352 skriver du, men jeg vil mene der skal være et 0 mere her.
VGAS1B00B00008352

Svar
#4
(25-07-2013, 18:21)barden Skrev: Altid 17 cifre, i hvert fald når det er Peugeot.

VGAS1B00B0008352 skriver du, men jeg vil mene der skal være et 0 mere her.
VGAS1B00B00008352

Ah for fa**** , du har ret, jeg var ovre og kigge igen for 17 gang, og ja, der var jo et ekstra 7-tal, der hvor du havde placeret nullet !


Tusind tak for hjælpen folkens Grin
Svar
#5
Det hjælper at kigge igen og igen. Smil

Troede dog det ville være et ekstra 0 der. De peugeots jeg har haft, har det været været 4 nuller. Smil

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(25-07-2013, 20:39)barden Skrev: Det hjælper at kigge igen og igen. Smil

Troede dog det ville være et ekstra 0 der. De peugeots jeg har haft, har det været været 4 nuller. Smil


Er det osse på min SF3, så vidt jeg husker. Måske SF2 er anderledes Grin
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#7
Stelnummeret står både direkte på stellet når du åbner for sædet ved sædelåsen samt på en metalplade inde ved batteriet.
Gilera Stalker -- årgang 2009 -- 3800km. Lovlig
BMW 320i E30 Coupe -- årgang 1987 -- 242.000km.
Svar


Forum spring: