Søg Garagen Hej Gæst! Register

Sjov lille oplevelse
#1
Blev stoppet af en cykelbetjent idag Grin Han ville se papirer osv. Hold kæft det føles godt at have styr på sagerne. Det er første gang jeg ser politiet på cykel her i byen Grin
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(26-06-2013, 20:34)K. Hansen Skrev: Blev stoppet af en cykelbetjent idag Grin Han ville se papirer osv. Hold kæft det føles godt at have styr på sagerne. Det er første gang jeg ser politiet på cykel her i byen Grin

Har du ikke plade på? For så skal du ikke køre rundt med papirer. Jeg gør ikke ihvertfald.
Ivecar plus 2023.
Svar
#3
(26-06-2013, 20:43)Jps Skrev: Har du ikke plade på? For så skal du ikke køre rundt med papirer. Jeg gør ikke ihvertfald.

Jo det har jeg. Men kører rundt med dem alligevel for en god ordens skyld. Bedre at være 100% sikker, har hørt om folk der stjæler knallerter med plade.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#4
(26-06-2013, 20:51)K. Hansen Skrev: Jo det har jeg. Men kører rundt med dem alligevel for en god ordens skyld. Bedre at være 100% sikker, har hørt om folk der stjæler knallerter med plade.

Du bør have ID på dig, så de kan verificere at du er den, du udgiver dig for. Køretøjet, identificeres via nummerpladen.
Svar
#5
(26-06-2013, 21:39)Teddy Skrev: Du bør have ID på dig, så de kan verificere at du er den, du udgiver dig for. Køretøjet, identificeres via nummerpladen.

Har jeg da altid Smil De så det hele du Blink med øjet
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Cool nok, første gang jeg høre de er på cykel Grin
De har måske ikke råd til biler til alle, så de må cykle rundt i byen i stedet, kan lige se en politi-cykel med blink på som køre på batteri Grøn grin
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
#7
(26-06-2013, 21:53)emil-jensen Skrev: Cool nok, første gang jeg høre de er på cykel Grin
De har måske ikke råd til biler til alle, så de må cykle rundt i byen i stedet, kan lige se en politi-cykel med blink på som køre på batteri Grøn grin

Jeg er flere gange blevet stoppet af cykelbetjente. Men det ligger så tilbage i 80'erne i København Smil
Ivecar plus 2023.
Svar
#8
(26-06-2013, 22:00)Jps Skrev: Jeg er flere gange blevet stoppet af cykelbetjente. Men det ligger så tilbage i 80'erne i København Smil

Jeg har aldrig set dem på cykel, men gad godt se det Smil
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
#9
(26-06-2013, 22:29)emil-jensen Skrev: Jeg har aldrig set dem på cykel, men gad godt se det Smil

De triller altid rundt blandt folkemængden hvis der sker noget her i Odense. Fræk
I slutningen af Maj eller Juni sidste år zig-zaggede jeg mig mellem 9.klasserne i Eventyrhaven hvor de var henne og fejre sidste skoledag. På trinbrættet stod en halv kasse øl, en bongzilla og hjelmen hang på styret fordi jeg bare skulle over i den anden ende af haven og ikke gad trække scooteren.
Hvad sagde cykelbetjentene til mig?
"Lad være med at køre på græsset. Du skal ud på stien." Fræk

Skæbnens ironi var så at bongzillaen blev stjålet og cykelbetjentene stadig var lige glade med mig. Fræk
Første Kymco Agility 50, årgang 2008  11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010  20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.

"Kør efter forholdene".
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: