Søg Garagen Hej Gæst! Register

T-Rex 150 vs Agility City 200i
#1
Disse to maskiner, koster det samme.
Som pentler maskine og landevejskørsel. Hvad ville du så vælge?
PGO T-Rex 110 :) (sød knallert)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
For en god ordens skyld, er her billeder af de 2 nævnte Blink med øjet:

[Image: PGO_lhs_bg.jpg]




[Image: 1agility_r16_200i_05.jpg]
Ivecar plus 2023.
Svar
#3
Hvis man som jeg går efter benplads, så er PGO 150cc at foretrække. Den har 11 HK og kører vel max 100-110 km/t. Agility'en kender jeg intet til, hvad angår HK osv.
Ivecar plus 2023.
Svar
#4
Min T-Rex 110 er ikke stærk nok, til at være helt tryg ved, på landevejen. Vind og lidt op ad bakke, så snakker vi max. 60 km/t (gys)
PGO T-Rex 110 :) (sød knallert)
Svar
#5
(13-06-2013, 09:47)Planetery Skrev: Min T-Rex 110 er ikke stærk nok, til at være helt tryg ved, på landevejen. Vind og lidt op ad bakke, så snakker vi max. 60 km/t (gys)

Du skal ikke forvente det er meget anderledes, på 150cc'en. Det jo en 4takter og noget svagere i optrækket, end 2 takteren.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Man fatter ikke, den skulle have "hele" 11 heste, som min udgave, skulle have. Kymcoen er 163cc og T-Rexen ?? Men det skulle begge yde det samme. Men måske, er Kymco lidt mere stabil, når der skal køres i modvind, bakker og "alt muligt" Smil
PGO T-Rex 110 :) (sød knallert)
Svar
#7
(13-06-2013, 09:50)Jps Skrev: Du skal ikke forvente det er meget anderledes, på 150cc'en. Det jo en 4takter og noget svagere i optrækket, end 2 takteren.

Jeg har prøvet en Kymco Super 8 125 og den var hurtigere, end min 110er. Den var faktisk rimelig sjov. Men lyder og føles noget "skramlende", ved fuld gas. Men det gør sådan en 1 cylle motor nok generelt
PGO T-Rex 110 :) (sød knallert)
Svar
#8
(13-06-2013, 09:51)Planetery Skrev: Man fatter ikke, den skulle have "hele" 11 heste, som min udgave, skulle have. Kymcoen er 163cc og T-Rexen ?? Men det skulle begge yde det samme. Men måske, er Kymco lidt mere stabil, når der skal køres i modvind, bakker og "alt muligt" Smil

Kymco'en er sikkert ikke dårligere, end PGO'en Smil. De laver jo fine knallerter. Kragen kørte på en 125 cc, og var tilfreds med den.
Ivecar plus 2023.
Svar
#9
Umiddelbart ville jeg sige Kymcoen da den har større hjul, efter hvad jeg kan se på billedet. Nu ved jag godt jeg ikke har den store erfaring, men jeg er af den opfattelse at store hjul giver en mere rolig kørsel, og det må være godt på lange ture.
Freedom is just another word, for nothing left to loose. Citat: janice Joplin.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Jeg tror altså jeg ville vælge nr 2, tror man sider bedre pga sædet og så har den større hjul...

Ham der skrev at han kun kan køre 60 i lidt modvind, der må da være noget galt med din maskine
Da jeg havde 63ccm på min Baotin kunne den sagtens køre 60 Km/t selvom der var modvind.
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
#11
(13-06-2013, 10:13)Fut Skrev: Umiddelbart ville jeg sige Kymcoen da den har større hjul, efter hvad jeg kan se på billedet. Nu ved jag godt jeg ikke har den store erfaring, men jeg er af den opfattelse at store hjul giver en mere rolig kørsel, og det må være godt på lange ture.

Går ud fra at Kymco'en har 14 eller 16/17" Smil. Men 12" er også fine til langture, som Big f.eks. har.
Ivecar plus 2023.
Svar
#12
Jeg ville vælge den med mest kraft, altså Agilityen. Det er måske ikke meget men selv lidt har ret.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar


Forum spring: