Søg Garagen Hej Gæst! Register

Knallertrazzia atter en gang
#1
Ja, så har ordensmagten igen været på rov, blandt knallertkørere hernede.

Knallerter tjekket.

Og også i Holbæk, har der været fangst:

Kontrol af køretøjer.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Alt for mange, der kører uden hjelm i Holbæk, kan jeg se.

Jeg bor i Svinninge, 14km vest for Holbæk og ser også nogle unge knægte, der drøner op og ned ad hovedgaden uden hjelm, alt for meget fart på og en dunrende larm. Godt at se, at nogle i det mindste mærker de blide konsekvenser (bøde m.v.).
Svar
#3
(22-05-2013, 20:10)Teddy Skrev: Alt for mange, der kører uden hjelm i Holbæk, kan jeg se.

Jeg bor i Svinninge, 14km vest for Holbæk og ser også nogle unge knægte, der drøner op og ned ad hovedgaden uden hjelm, alt for meget fart på og en dunrende larm. Godt at se, at nogle i det mindste mærker de blide konsekvenser (bøde m.v.).

Kan ikke se hvorfor folk køre uden hjelm, det skriger på at de vil stoppes, jeg møder osse mange hernede i denne lille by, og det ser ud til at de når at hoppe udenom hvergang der er noget.
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
#4
Jeg var inde i byen i dag, men så ikke en eneste uden hjelm, men der var en på en 30'er han kom fandme stærkt. Mit bud ville være små 100 km/t, så nærmest ud som om de biler han overhalede holdte stille.
Yamaha Neos 4t årg 2013
Svar
#5
Jeg er bare glad for, jeg kører lovligt nu. Men har alligevel ikke lyst til at blive laser eller rullemålt, trods jeg holder mig indenfor "bøderammen" istedet for risiko'en for konfiskation. For som jeg har skrevet før: Politiet skal ikke ha' den "fornøjelse", at skrotte mine knallerter i knuseren.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Jeg blev stoppet i bil i Kalundborg forleden nat, fik kontrolleret kørekort og nummerplade (forsikring osv.). Derefter, fortsatte de i fuld fart for at nå en anden, der var kørt forbi os imens.

Dejligt at se, at de åbenbart har lidt bedre tid herude på landet, end inde i 'staden. Grin
Svar
#7
(22-05-2013, 21:17)Teddy Skrev: Jeg blev stoppet i bil i Kalundborg forleden nat, fik kontrolleret kørekort og nummerplade (forsikring osv.). Derefter, fortsatte de i fuld fart for at nå en anden, der var kørt forbi os imens.

Dejligt at se, at de åbenbart har lidt bedre tid herude på landet, end inde i 'staden. Grin

Lidt OT. Hvad laver du her i landet? (ferie). Eller blev det for koldt på toppen. Grin
Ivecar plus 2023.
Svar
#8
(22-05-2013, 20:43)Jps Skrev: Jeg er bare glad for, jeg kører lovligt nu. Men har alligevel ikke lyst til at blive laser eller rullemålt, trods jeg holder mig indenfor "bøderammen" istedet for risiko'en for konfiskation. For som jeg har skrevet før: Politiet skal ikke ha' den "fornøjelse", at skrotte mine knallerter i knuseren.

Den bliver vel ikke skrottet, bliver den ikke solgt på auktion? Hvis man skulle være uheldig.
Yamaha Neos 4t årg 2013
Svar
#9
(22-05-2013, 21:38)Yoda Skrev: Den bliver vel ikke skrottet, bliver den ikke solgt på auktion? Hvis man skulle være uheldig.

Du kan være heldig, at der afholdes auktion ved nogle få Politistationer her i landet. Men man er gået over til at destruere knallerter, fremfor at sælge dem.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(22-05-2013, 21:41)Jps Skrev: Du kan være heldig, at der afholdes auktion ved nogle få Politistationer her i landet. Men man er gået over til at destruere knallerter, fremfor at sælge dem.

Ja, jeg har også hørt at det kun er fundne og ikke afhentede knallerter der kommer på auktion. Altså hittegods.

Svar
#11
(22-05-2013, 20:43)Jps Skrev: Jeg er bare glad for, jeg kører lovligt nu. Men har alligevel ikke lyst til at blive laser eller rullemålt, trods jeg holder mig indenfor "bøderammen" istedet for risiko'en for konfiskation. For som jeg har skrevet før: Politiet skal ikke ha' den "fornøjelse", at skrotte mine knallerter i knuseren.

Jeg er nu ligeglad med om de stopper mig nu, har jo mit på det tørreBlink med øjet Fame rart ikke at skulle se sig over skulderen hele tiden, skal dog stadig vænne mig lidt til den lave fart. Men er egentlig ikke så slemt som jeg havde forestillet mig. Kun når jeg rigtig gerne vil hjem kan jeg lige få tanken med at det ville være rart med mere fart Smil
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#12
(22-05-2013, 21:23)Jps Skrev: Lidt OT. Hvad laver du her i landet? (ferie). Eller blev det for koldt på toppen. Grin

Forsøger at få mit nye firma op og stå. Produktionen er klar, nu mangler jeg bare kunderne Blink med øjet

Hjemmeside
Facebook side

[Image: 972061_372547942849911_516567875_n.jpg]

Hvorfor jeg tog hjem igen, lader vi stå. Thule er et dejligt sted, men ensomt. Jeg har nu prøvet noget, de færreste får chancen for; F.eks. at gå rundt og svede i 28 frostgrader, se det eneste sted i verden hvor 3 isbræer mødes, ca. 80km udsigt (i godt vejr), snestorm værre end gårsdagens tornado i USA osv. osv. Grin
I en 'god' storm, kan man ikke se sine fødder. Det kan godt vare et par dage, hvor man ikke må forlade barakken man bor i. Jeg var heldigvis ikke spærret inde mere end et lille døgn (man bliver hurtigt træt af frysemad).

Og hvis nogle vil se billeder, så har jeg vidst smidt nogle herind et sted tidligere. Jeg har en del billeder i arkivet, men de fleste vil ikke sige jer noget.
Svar


Forum spring: