Søg Garagen Hej Gæst! Register

Regal Raptor dyse
#1
Dysen til en regal raptor dd50 må ikke være større end 84, passer fra maxi 4kant kaburator. Jeg har prøvet med 88 og 90, men den kører nu allerbedst med 84. Og så lidt skumgummi i luftfilter, så går den skide godt. Grin Grin


Indlæg rettet.JPS.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Tak for tippet!
- Det er jo disse guldkorn, som gør dette forum til Danmarks Bedste Scooter Forum 8)
Svar
#3
Jeps min kører bare skide godt.
Svar
#4
Det er forkert at sige den ikke må være større end 84. Det kommer an på din opsætning og så videre. På din må den måske ikke være mere end 84, men kan være en andens Raptor vil køre meget bedre med en 88 fx.
Svar
#5
Ja, dysevalg er subjektivt. Som der bliver sagt, kommer det meget an på motorens opsætning - fx. at putte skumgummi i luftfilteret..tsk tsk.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Energy Skrev:- fx. at putte skumgummi i luftfilteret..tsk tsk.

Verdenen er fuld af opfindere :jumpy:
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
#7
JA JA JEG KA DA LA VÆR MED AT SKRIVE NOGET det er hvad jeg har gjordt og det virker fint ikke alle har råd til tun vel Ond :twisted: Ond
Svar
#8
Energy Skrev:Ja, dysevalg er subjektivt. Som der bliver sagt, kommer det meget an på motorens opsætning - fx. at putte skumgummi i luftfilteret..tsk tsk.
Hæ!
Hørte en gang om en støvsugerejer, der ikke kunne forstå, at kalorius ikke længere duede til noget.
Det viste sig, hun havde sat en plasticpose i i stedet for en af de dertil (horribelt dyre) egnede filterposer. Smil) :crazy:
Svar
#9
raptor ejer Skrev:JA JA JEG KA DA LA VÆR MED AT SKRIVE NOGET det er hvad jeg har gjordt og det virker fint ikke alle har råd til tun vel Ond :twisted: Ond


Fald nu lige lidt ned Raptor ejer. Her på BS snakker vi stille og roligt om tingene.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
raptor ejer Skrev:JA JA JEG KA DA LA VÆR MED AT SKRIVE NOGET det er hvad jeg har gjordt og det virker fint ikke alle har råd til tun vel Ond :twisted: Ond

Desuden hidser du dig unødigt op. Jeg kan heller ikke se nogen der snakker om tun. Det er tvært imod dig der kommer her og siger at den ikke MÅ være større end 84 hvilket er noget vrøvl.
Svar
#11
raptor ejer Skrev:JA JA JEG KA DA LA VÆR MED AT SKRIVE NOGET det er hvad jeg har gjordt og det virker fint ikke alle har råd til tun vel Ond :twisted: Ond

Ja, jeg ved altså godt det er totalt OT og ikke god tone at rette stavefjel, men jeg kan alligevel ikke nære mig for at citere et gammelt ordsprog fra dengang skole læreren havde en vis form for autoritet:

- "Den der skriver d i gjort; han skal ha' sin hale smurt"! :twisted:
--
Hilsen Ole
Svar
#12
raptor ejer Skrev:JA JA JEG KA DA LA VÆR MED AT SKRIVE NOGET det er hvad jeg har gjordt og det virker fint ikke alle har råd til tun vel Ond :twisted: Ond

Skumgummi har da ikke noget med tun at gøre, filterets materiale er da det sidste man skal pille i hvis man vil undgå problemer.
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar


Forum spring: