Søg Garagen Hej Gæst! Register

Min scooter (baglygte) brænder sikringer af.
#1
Hej BS

Efter vi har haft min scooter skilt ad, er den begyndt på noget underligt. Hvis jeg sætter de to baglygte stik sammen, brænder den sikringen af. Dvs. jeg ikke kan køre med baglys pt. Det er jo selvfølgelig nok en ledning der er sat et forket sted hen, men hvor henne vil I tro ca? Har ikke lyst til at lede det hele igennem.

Mvh Christoffer
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Chr1stoffer Skrev:Hej BS

Efter vi har haft min scooter skilt ad, er den begyndt på noget underligt. Hvis jeg sætter de to baglygte stik sammen, brænder den sikringen af. Dvs. jeg ikke kan køre med baglys pt. Det er jo selvfølgelig nok en ledning der er sat et forket sted hen, men hvor henne vil I tro ca? Har ikke lyst til at lede det hele igennem.

Mvh Christoffer


Uden at kende for meget til diverse elsystemer på scootere, så kunne det være en glemt ledning til stel??
Svar
#3
Ville det ikke give en ustabil kørsel eller lign? For den kører nemlig godt, det er bare lige det at den brænder den skide sikring af.
Svar
#4
Chr1stoffer Skrev:Ville det ikke give en ustabil kørsel eller lign? For den kører nemlig godt, det er bare lige det at den brænder den skide sikring af.

Går der 2 ledninger til hver af blinklysene??
Svar
#5
Blinklysene? Baglygten er 2 stik som så sættes sammen, og når de er sat sammen skulle den meget gerne lyse. Hvis du forstår hvad jeg mener. Ellers kan jeg tage et billede hvis det er nødvendigt Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Chr1stoffer Skrev:Blinklysene? Baglygten er 2 stik som så sættes sammen, og når de er sat sammen skulle den meget gerne lyse. Hvis du forstår hvad jeg mener. Ellers kan jeg tage et billede hvis det er nødvendigt Smil


Hvorfor skriver jeg blinklysene, når jeg mener baglygte?? Grin

Har du mon vendt stikket forkert?? Smil
Svar
#7
Vendt forkert? Det kan da kun sidde i på 1 måde :P, eller har jeg dummet mig? Er ikke meget for at prøve for tror der ryger en sikring mere så.
Svar
#8
Chr1stoffer Skrev:Vendt forkert? Det kan da kun sidde i på 1 måde :P, eller har jeg dummet mig? Er ikke meget for at prøve for tror der ryger en sikring mere så.

Ja, normalt kan det kun sidde på en måde det er rigtigt, men man kan jo komme til at sætte det forkert sammen alligevel(har set nogle eksempler på det) Smil.
Svar
#9
[Image: album_pic.php?pic_id=880]

[Image: album_pic.php?pic_id=879]

Så er der billeder.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Det første jeg tænker på, er at de trænger til en omgang rensning. Som de ser ud nu, kan det meget vel skabe dårlig forbindelse.

Har du forøvrigt tjekket baglygtepæren? Smil
Svar
#11
Ja rensning har jeg overvejet, men hvordan kommer jeg derind og renser dem? Nej det har jeg ikke, men for 1 dag siden virkede den fint, så går ud fra den stadig gør.
Svar
#12
Chr1stoffer Skrev:Ja rensning har jeg overvejet, men hvordan kommer jeg derind og renser dem? Nej det har jeg ikke, men for 1 dag siden virkede den fint, så går ud fra den stadig gør.


Jeg bruger en fnugfri klud med lidt olie på(WD40), en lille tynd skruetrækker(stoffet skal vikles om skruetrækkeren) og til sidst trykluft, for at få det sidste ud. Det virker hos mig. Smil
Svar


Forum spring: