Søg Garagen Hej Gæst! Register

Endnu et ladefund.
#1
Ja, og denne gang passer det faktisk, maskinen blev stod i en lade, ejeren havde opgivet da kørekort og bil var sjovere.

Det drejer sig om en Aprilia SR50 Factory fra 2008 med 17.xxx km på tælleren, maskinen er købt som defekt, men har fået monteret ny krumtap ved forhandler for ca 40 km siden, og ville så en dag ikke starte mere, ejer siger den bliver utæt ved pakninger, så det skal der lige kigges på.

Stempel og cylinder ser ved første øjekast fint ud, og maskinen er ikke i så voldsomt dårlig stand, men har dog en grim ridse i den ene side efter en ulykke i vinter, men det må man så acceptere.

Den kostede mig 2800 kr, og kom med 2 nøgler, spejle, boks, samt alle papirer.

   
   
   
   
   
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Tillykke med "skrotbunken" Grin Blink med øjet. Håber da den kommer til at køre, på et tidspunkt.
Ivecar plus 2023.
Svar
#3
Synes da umiddelbart at 2800 lyder af meget, når du får en defekt adskilt maskine.. Smil

Hvad kan du sælge de for, når den engang er færdig og køreklar? Smil
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
#4
(03-03-2013, 20:30)Jacob k Skrev: Synes da umiddelbart at 2800 lyder af meget, når du får en defekt adskilt maskine.. Smil

Hvad kan du sælge de for, når den engang er færdig og køreklar? Smil

8-9000 vil jeg tro, husk på det er en 23.000 kr maskine ny. Grin
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#5
Og så lige en Hiper2 sugemotor på - yes sir !... Smil Ja, det er faktisk billigt, det er en super scooter hvor der ikke er sparet nogen steder. Tillyks !
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(03-03-2013, 20:50)Energy Skrev: Og så lige en Hiper2 sugemotor på - yes sir !... Smil Ja, det er faktisk billigt, det er en super scooter hvor der ikke er sparet nogen steder. Tillyks !

Jeg er faktisk fristet, hvis den Purejet viser sig helt håbløs. Grin
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#7
(03-03-2013, 20:52)DarkSide Skrev: Jeg er faktisk fristet, hvis den Purejet viser sig helt håbløs. Grin


Det duer ihvertfald, jeg lavede en sammen med Simon (Sputte) nede ved Speedline for et par år siden, den blev god, den rykkede kontant med Polini Evo 2 og styrede sublimt - enda med den orig forgaffel. Fed scooter !
Svar
#8
(03-03-2013, 21:06)Energy Skrev: Det duer ihvertfald, jeg lavede en sammen med Simon (Sputte) nede ved Speedline for et par år siden, den blev god, den rykkede kontant med Polini Evo 2 og styrede sublimt - enda med den orig forgaffel. Fed scooter !

Det største problem ligger i ledningsnet samt speedometer ved sådan en ombygning, er ikke sikker på det er muligt at benytte, men ok, det kan altid sælges som et sæt, og noget fra en karb udgave indkøbes.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#9
Haha, rykkede lige tændrør, og han undrede sig over den ikke kunne starte. Blink med øjet

   
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(03-03-2013, 21:24)DarkSide Skrev: Haha, rykkede lige tændrør, og han undrede sig over den ikke kunne starte. Blink med øjet

Det ser da fint ud Smil.
Ivecar plus 2023.
Svar
#11
(03-03-2013, 21:36)Jps Skrev: Det ser da fint ud Smil.

Ja, især hvis man benytter en hammer til at justere med. Blink med øjet
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#12
Lige et meget bedre billede af tændrør.

   
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar


Forum spring: