Søg Garagen Hej Gæst! Register

Hot 50 eller stalker
#1
Hej, står og skal købe en knallert fra ny, men ved ikke helt om jeg skal købe en hot 50 eller en stalker. Hvad havde i valgt og hvorfor?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Jeg havde valgt en hot 50, da de køre godt synes jeg, kender en ven der har en hot 50 og den har jeg lånt nogle gange og den køre bare perfekt.
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
#3
Jeg havde valgt en stalker, da den for det første er italiensk og for det andet har en langt bedre motor (HiPer)
Svar
#4
Jeg havde valgt Stalkeren, ene og alene fordi jeg ikke gider køre på noget som alle harGrøn grin

Stort set alle unge jeg ser her omkring kører Hot50. Det er da en flot scooter, men jeg gider dem ikke fordi de er allevegne.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#5
Jeg ville nok vælge en Hot50, sålænge det bliver modellen med 12" fælge, PGO er på ingen måde dårligere end Stalker, faktisk bedre på flere punkter vil jeg vove og påstå.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Jeg havde også valgt en hot, og de kører skide godt og de fejler aldrig noget hvis du passer på den. Smil
Pgo Hot 50 '08 7500 km.
Aprilia Rally (solgt).
Rieju RS2 Matrix '06 købt d. 28/12/2011.
Svar
#7
(03-03-2013, 11:00)Dahlgaard95 Skrev: Jeg havde også valgt en hot, og de kører skide godt og de fejler aldrig noget hvis du passer på den. Smil

http://www.billig-scooter.dk/showthread.php?tid=17453 Fræk
Svar
#8
(03-03-2013, 15:10)Teddy Skrev: http://www.billig-scooter.dk/showthread.php?tid=17453 Fræk

Jeg kører ikke Hot50, Teddy Blink med øjet. Men hvis det er vedligehold du hentyder til, så det noget andet Smil.
Ivecar plus 2023.
Svar
#9
(03-03-2013, 15:13)Jps Skrev: Jeg kører ikke Hot50, Teddy Blink med øjet. Men hvis det er vedligehold du hentyder til, så det noget andet Smil.

Er det ikke i bund og grund, blot en anden indpakning?

Uanset, hvis man læser svarene igennem vil man se, at spørgeren selv bør tage valget. Det er mest af alt et spørgsmål om hvad man selv er til. Udseende, komfort osv. Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(03-03-2013, 15:27)Teddy Skrev: Er det ikke i bund og grund, blot en anden indpakning?

Uanset, hvis man læser svarene igennem vil man se, at spørgeren selv bør tage valget. Det er mest af alt et spørgsmål om hvad man selv er til. Udseende, komfort osv. Smil

Der er forskel på stel og skjolde plus andre småting, så de 2 modeller kan ikke sammenlignes (lige pånær motoren).
Ivecar plus 2023.
Svar


Forum spring: