Søg Garagen Hej Gæst! Register

Utæt svømmerhus Speedfight 2
#1
Jeg har et utæt svømmerhus på min Speedfight 2 LC, 2003 Ked af det

Har googlet lidt, og har set nogle har prøvet at lime det sammen igen, men med meget forskellige resultater.

Hvis du ligger inde med med et svømmerhus til en original karburator, eller måske en karburator du ved kan sættes på min Scooter, er jeg interesseret i en handel.

Jeg befinder mig ved Helsingør.

Giv mig et praj Grin
Jeg har ondt af folk der ikke drikker. Tænk at vågne op hver morgen og vide, at man ikke får det bedre.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Hvis det er plastik har jeg haft stor succes med at smelte det sammen med en loddekolbe, så slipper man også for bøvlet med lim. Smil
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#3
Det er plastik, det vil jeg prøve hvis jeg ikke får et godt tilbud på en brugt karburator.

Tak for tippet Smil
Jeg har ondt af folk der ikke drikker. Tænk at vågne op hver morgen og vide, at man ikke får det bedre.
Svar
#4
(28-02-2013, 15:14)Super 9 Skrev: Det er plastik, det vil jeg prøve hvis jeg ikke får et godt tilbud på en brugt karburator.

Tak for tippet Smil

Du kan også bare få fat på et i metal, så er du fri for alt det derBlink med øjet
Og husk ny pakning!
Gilera Stalker -- årgang 2009 -- 3800km. Lovlig
BMW 320i E30 Coupe -- årgang 1987 -- 242.000km.
Svar


Forum spring: