Søg Garagen Hej Gæst! Register

Brænde software til mikroprocessor
#1
Hej folkens. Grin

Jeg håber at nogen af jer har forstand på mikroprocessorer og sådan noget, for jeg står her med et lille problem. Fræk

Min scooter kører som bekendt med elektronisk indsprøjtning, som drives af en mikroprocessor, en ECU.

Jeg har nu brug for at brænde en ny .S19 fil til denne mikroprocessor, men keglen hos Ecotrons har glemt at sende mig programmet til at brænde den over.
Vil det være sikkert for mig at bruge et andet program til at brænde .S19-filen over, eller bør jeg vente til han ser min E-mail og sender mig programmet? Smil

Grunden til at jeg spørger er at han jo bor i USA, så der er nogle timers forskel, men at jeg gerne vil blive færdig med at rode med det i aften, så jeg kan køre i Closed-loop og auto-tuning fra i morgen af. Smil
Første Kymco Agility 50, årgang 2008  11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010  20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.

"Kør efter forholdene".
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Det er ikke nok at blot kende navnet på filen, du skal også vide præcist hvilken mikroprocessor der sidder i den ECU.

Så mit råd er vent hellere.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#3
Øv Ked af det
Ja funktionen "Get ECU Version" er selvfølgelig låst og der er intet på hjemmesiden eller i nogle af filerne der kan afsløre hvad der er inde i ECU'en Ked af det
Første Kymco Agility 50, årgang 2008  11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010  20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.

"Kør efter forholdene".
Svar


Forum spring: