Søg Garagen Hej Gæst! Register

Tændrør Baotian Retro
#1
Hej

Hviket tændrør bruger I til en Baotian Retro?
Det fabriksmonterede stod af efter ca. 200 km, og så skiftede jeg til det som der er anvist i manualen...
Nu er det stået af efter 600km...
Det er godt nok kun 30kr pr gang, men alligevel...

Hvad anbefaler I?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
I første omgang blot ren nysgerrighed!

Hvorledes "stået af" ?

Et tændrør burde da holde lidt længere end det, vil jeg mene.
Svar
#3
Kan jeg være uheldig, at det er to dårlige tændrør i træk?
Det gnister ikke mere når jeg har taget det ud og tester det, så der er ikke mere liv i det...
Svar
#4
Kan jeg være uheldig, at det er to dårlige tændrør i træk?
Det gnister ikke mere når jeg har taget det ud og tester det, så der er ikke mere liv i det...

CS Skrev:Davs!

Tændrør, tændhætter og batterier er pr definition ikke af særlig god kvalitet fra Kina. Ofte bemærker man det ikke og scooteren kører upåklageligt, men i nogle tilfælde er de ikke gode. Køb det dyreste tændrør du kan finde (NGK eller Nippon Denso), det vil du ikke fortryde... :wink:
Hilsen - Henrik
tidl. CityScooter.dk
Svar
#5
City Scooter Skrev:Tændrør, tændhætter og batterier er pr definition ikke af særlig god kvalitet fra Kina. Ofte bemærker man det ikke og scooteren kører upåklageligt, men i nogle tilfælde er de ikke gode. Køb det dyreste tændrør du kan finde (NGK eller Nippon Denso), det vil du ikke fortryde... :wink:

Ja, og skift tændrørshætten også. Kender godt nok ikke den på Retro'en, men det plejer at være af alt for billig kvalitet.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
sikker på du ik bare kan rense det? kan evt være at gabet hvor gnist spriger er for stort. du ka prøve at klemme det lidt sammen. det sker der ik noget ved.
Svar
#7
Skiftede tændrør til NGK, så virkede den igen indtil...jeg skulle rette lidt på tændrørshætten...så flækkede ledningen lige over hætten...så nu skal den også skiftes...er I synske... Griner
Svar
#8
Hej
Jeg har en Retro og mit tændrør er også blevet skiftet, jeg fik det at min forhandler (scoot.dk)
Men vi skiftede også tændrørshætten.

Anders

OBS: Jeg har tilladt mig at slette dit tlf nr.
Det er nemmere at bruge PB eller oprette topic's, hvis du vil dele din viden med os. Smil

Mvh
JPS
Svar
#9
Wow nu har har BS sin egen hotline Smil


Ikke mere. Blink med øjet
JPS.
TruckStar
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Nyt NGK tændrør og ny NGK tændrørshætte, og nu kører den - måtte dog bruge kickstarteren, da batteriet var fladt...Det bliver jo nok så den næste udskiftning...Men hva´, denne reparation løb op i 60 kroner...
Svar
#11
Nyt NGK tændrør og ny NGK tændrørshætte, og nu kører den - måtte dog bruge kickstarteren, da batteriet var fladt...Det bliver jo nok så den næste udskiftning...Men hva´, denne reparation løb op i 60 kroner...

CS Skrev:Jeg smiler... Griner
Hilsen - Henrik
tidl. CityScooter.dk
Svar
#12
soeren Skrev:Skiftede tændrør til NGK, så virkede den igen indtil...jeg skulle rette lidt på tændrørshætten...så flækkede ledningen lige over hætten...så nu skal den også skiftes...er I synske... Griner

Skal du engang skifte ledningen så er der et tip herfra. Køb NGK´s silicone udgave af ledningen så flækker den ikke fordi den er ligeså blød som yummi.
Svar


Forum spring: