Søg Garagen Hej Gæst! Register

Kantede ruller
#1
Nej det er ikke mine ruller der er kantede Smil :
Se dette link:
Ruller.
De kan få's her :
www.sip-scootershop.com
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Den skal du da ha' jps, - aldrig slidte ruller mere.. :P

Den skulle efter sigende ikke være så "sensitiv" som en alm. vario med runde ruller.
Svar
#3
Energy Skrev:Den skal du da ha' jps, - aldrig slidte ruller mere.. :P

Den skulle efter sigende ikke være så "sensitiv" som en alm. vario med runde ruller.

Ja men den findes jo ikke til PGO endnu?
(Har "hugget" linket inde på PTL Grin. )
Svar
#4
Jps Skrev:(Har "hugget" linket inde på PTL Grin. )

Læste lige Lalle's indlæg, den kobling han nævner derimod, kunne jeg godt se det fornuftige i, lav gas = tidlig tilkoblng, og fuld gas = senere tilkobling. Det savner jeg tit når der skal køres inde i byen, tilkobing v. 6000rpm. lyder ikke altid lige fedt når der står en strisser elller en gammel ondskabsfuld pensionist med lang stok i nærheden.. Griner
Svar
#5
Energy Skrev:Læste lige Lalle's indlæg, den kobling han nævner derimod, kunne jeg godt se det fornuftige i, lav gas = tidlig tilkoblng, og fuld gas = senere tilkobling. Det savner jeg tit når der skal køres inde i byen, tilkobing v. 6000rpm. lyder ikke altid lige fedt når der står en strisser elller en gammel ondskabsfuld pensionist med lang stok i nærheden.. Griner


Ang. tilkobling, så kan du måske forstå, hvorfor jeg ikke vil have at min scooter larmer Smil.

Lidt OT:
Så kører big'en nu som den skal, efter lidt roden frem og tilbage med ruller(6,5 gr.) og ny vario. Nu rammer jeg næsten 80(på cykelcomputeren) Smil. Men den larmer stadig, lidt for meget Blink med øjet.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Jps Skrev:Ang. tilkobling, så kan du måske forstå, hvorfor jeg ikke vil have at min scooter larmer Smil.

Lidt OT:
Så kører big'en nu som den skal, efter lidt roden frem og tilbage med ruller(6,5 gr.) og ny vario. Nu rammer jeg næsten 80(på cykelcomputeren) Smil. Men den larmer stadig, lidt for meget Blink med øjet.

Du skal nok også snart have lang stok... :P

Som alting med scootertuning, så er det kompomisernes løsning. Har dog også fundet ud af, at langsom og forsigtig gasgivning bare giver mere irriterrende støj, så et hurtigt svip med gassen op til tilkoblingen virker ikke så træls at høre på. Men klart nok en "selvtænkende" kobling ville da være rar at ha'.
Svar
#7
Energy Skrev:Du skal nok også snart have lang stok... :P

Der går da forhåbentlig nogle år endnu, før det sker Smil.
Svar


Forum spring: