Svar: 2
Tråde: 1
Tilmeldt: Oct 2012
23-10-2012, 17:24
(Dette opslag var sidst ændret: 23-10-2012, 22:53 af DanLykke.)
Hejsa.
Jeg har en fin Piaggio Zip fra 2008 og jeg har lige nogle spørgsmål om den.
Jeg har tænkt over om jeg skulle pille skiven på den men hvor stor effekt er der ved at gøre det? Og isåfald skal jeg pille den ene eller begge?
Og det skal også lige siges jeg er helt ny med scooter.
Og hvor mange begrænsninger sidder der på sådan en maskine?
Svar: 2.660
Tråde: 180
Tilmeldt: Feb 2009
(23-10-2012, 17:24)DanLykke Skrev: Hejsa.
Jeg har en fin Piaggio Zip fra 2008 og jeg har lige nogle spørgsmål om den.
Jeg har tænkt over om jeg skulle pille skiven på den men hvor stor effekt er der ved at gøre det? Og isåfald skal jeg pille den ene eller begge?
Og det skal også lige siges jeg er helt ny med scooter.
Og hvor mange begrænsninger sidder der på sådan en maskine?
Vil du fjerne begrænsningen i varioen, så er det begge(alle) skiver
Det vil måske kunne give en 10km/t mere på toppen, og en hurtigere acceleration op til max, så det er jo altid noget. Udover det, så sparer man jo på brændstoffet
Gilera Stalker -- årgang 2009 -- 3800km. Lovlig
BMW 320i E30 Coupe -- årgang 1987 -- 242.000km.
Svar: 2
Tråde: 1
Tilmeldt: Oct 2012
Har du nogle tips til at få den til at køre hurtigere en 40 uden at man skal ud at købe tuning udstyr?
Svar: 2.660
Tråde: 180
Tilmeldt: Feb 2009
(23-10-2012, 22:57)DanLykke Skrev: Har du nogle tips til at få den til at køre hurtigere en 40 uden at man skal ud at købe tuning udstyr?
Den kommer længere op end 40, uden ring i! Den skal nok komme op på en 55km/t ægte (målt med gps)
Gilera Stalker -- årgang 2009 -- 3800km. Lovlig
BMW 320i E30 Coupe -- årgang 1987 -- 242.000km.