Søg Garagen Hej Gæst! Register

Stjålet PGO
#1
Jeg har i nat fået stjålet min PGO hot 50 af en ung fyr der hedder Jesper Nielsen preiss.
Jeg kørte forbi ham i dag, og der stod min scooter, da jeg var ved at ringe til politiet, stak han og hans kammerat af på min scooter.
Nøj jeg er gal i skralden, men politiet har sagt jeg ikke må røre ham, da jeg alligevel ikke laver noget, så kan jeg lige så godt sidde et par dage i spjældet end der hjemme.
Peugeot Lydix 30 km/t model ( post scooter ).
Top Lovlig, klart tilfredsstillende ikke altid at skulle være på vagt overfor politiet.
0-37 km/t på 45 min.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(17-09-2012, 15:35)PgoFyn Skrev: Jeg har i nat fået stjålet min PGO hot 50 af en ung fyr der hedder Jesper Nielsen preiss.
Jeg kørte forbi ham i dag, og der stod min scooter, da jeg var ved at ringe til politiet, stak han og hans kammerat af på min scooter.
Nøj jeg er gal i skralden, men politiet har sagt jeg ikke må røre ham, da jeg alligevel ikke laver noget, så kan jeg lige så godt sidde et par dage i spjældet end der hjemme.

Få fat i idioten og giv ham en huskekage han sendt glemmer. Og Politiet burde da se at få fingeren ud i en vis fart. Men desværre er de ret ligeglade med stjålne knallerter. Jeg har stadig stor respekt for Politiets arbejde, men nogle gange prioriterer de forkert.
Ivecar plus 2023.
Svar
#3
(17-09-2012, 15:35)PgoFyn Skrev: Jeg har i nat fået stjålet min PGO hot 50 af en ung fyr der hedder Jesper Nielsen preiss.
Jeg kørte forbi ham i dag, og der stod min scooter, da jeg var ved at ringe til politiet, stak han og hans kammerat af på min scooter.
Nøj jeg er gal i skralden, men politiet har sagt jeg ikke må røre ham, da jeg alligevel ikke laver noget, så kan jeg lige så godt sidde et par dage i spjældet end der hjemme.

Det er muligt du ikke må røre ham, men jeg havde nu pænt "overtalt" ham til at aflevere den scooter igen, som du selv siger. Især når de ved hvem du er og du ved hvem de er.
Svar
#4
De sagde, så får du din knallert, hvis vi finder den.
Hvad ? De ved hvem han er, og hvor han bor, men desværre er tyveri af 2 hjulede ikke særlig "slemt"
Men fandens, nu skal jeg cykle 20 lange km hver dag.
Peugeot Lydix 30 km/t model ( post scooter ).
Top Lovlig, klart tilfredsstillende ikke altid at skulle være på vagt overfor politiet.
0-37 km/t på 45 min.
Svar
#5
Min far sagde sagde jeg skulle stjæle hans scooter og bytte den til en anden Smil ha ha.
Men det er sku træls.
Peugeot Lydix 30 km/t model ( post scooter ).
Top Lovlig, klart tilfredsstillende ikke altid at skulle være på vagt overfor politiet.
0-37 km/t på 45 min.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(17-09-2012, 15:45)PgoFyn Skrev: Min far sagde sagde jeg skulle stjæle hans scooter og bytte den til en anden Smil ha ha.
Men det er sku træls.

Du og din far skulle tage ud til idioten og få snakket med han og hans forældre og så hvis det ikke hjælper tilkalde Politiet med truslen om, at i giver dem et par huskekager, for så plejer de at dukke op.
Ivecar plus 2023.
Svar
#7
Ja, om ikke andet havde jeg bare valset ind på hans ejendom og tage scooteren tilbage, uden det store drama. Men igen, god idé JPS.
Svar
#8
(17-09-2012, 15:49)Erathor Skrev: Ja, om ikke andet havde jeg bare valset ind på hans ejendom og tage scooteren tilbage, uden det store drama. Men igen, god idé JPS.

Normalt går jeg ikke ind for vold, men når man ved hvem tyveknægten er, skal vedkommende ha' en over nakken.
Ivecar plus 2023.
Svar
#9
Jeg ville besøge personen og blot hente scooteren, han kan jo komme til at falde et par gange. Blink med øjet

Ikke noget med at slå på ham, det bringer intet godt, hellere blot lade naturen gå dens gang, måske er han yderst klodset. Smil
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(17-09-2012, 15:49)Erathor Skrev: Ja, om ikke andet havde jeg bare valset ind på hans ejendom og tage scooteren tilbage, uden det store drama. Men igen, god idé JPS.

Enig med dig og Jps Grin Bare tag den tilbage og god idé JPS.
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
#11
Jeg kan altså heller ikke se problemet?
Du kan vel da tage en venskabelig samtale med knægtens forældre?
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
#12
Og papir på det er din knallert? En kopi af købet på den, så forældrene kan se det.
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar


Forum spring: