Søg Garagen Hej Gæst! Register

Den kan jo godt køre langt på literen!
#1
Jeg har lige presset økonomien op på næsten 46 km/l Fortvivlethock:

OK målt over blot 68,5 km i flere etaper over næsten 1 uge, hvor jeg har forsøgt at holde nålen på 30. (reelt ca. 25 km/t)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Flot !
Hvis bare man undgår at køre med gassen i bund på længere strækninger, så falder forbruget drastisk.
Svar
#3
Man kunne jo også benytte den nyfundne benzinøkonomi til at købe lidt kræs til motoren - f.eks. 80ccm cylinder og et topstykke dertil.

Jeg tror satme der krudt i kværnen med det på, men har ikke set nogen med det endnu.
Svar
#4
Sputte Skrev:Man kunne jo også benytte den nyfundne benzinøkonomi til at købe lidt kræs til motoren - f.eks. 80ccm cylinder og et topstykke dertil.

Jeg tror satme der krudt i kværnen med det på, men har ikke set nogen med det endnu.

80cc har jeg heller ikke set endnu, men der er da en herinde med 70cc på - fra Protuna.
Svar
#5
Energy, det er liiiiige på trapperne - potrøret lader dog vente lidt på sig Blink med øjet

En skam vi ikke har for mange tun-ivrige kunder hos os, for jeg gad dælme godt opleve det.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Sputte Skrev:Energy, det er liiiiige på trapperne - potrøret lader dog vente lidt på sig Blink med øjet

En skam vi ikke har for mange tun-ivrige kunder hos os, for jeg gad dælme godt opleve det.

Når det kommer på siden så kommer det nok ud blandt folk. Så mangler de bare at lave en gearing, så der kan køres med lavere rpm. - og dermed et fornuftigt benzinforbrug.
Svar


Forum spring: