Søg Garagen Hej Gæst! Register

Smadret scooter.
#1
Er der nogen der ved, om man skal putte denne her ring i scooteren igen.? Hvis der kommer en fra forsikring selvskabet, og ser på ens scooter ude på værkstedet`?

For er jo kommet ud for et lille uheld, med et giga hul i vejen.
og ville jo ikke ha at, han skal tro at, jeg kørte lidt for meget:I ?? 8) Men tror i at, han tjekker det? .. Skal lige siges, at der er inetet lavet ved den. kun ringen, og har puttet 5 grams ruller i ?.
( Har os to neon rør, under skjoldet. men de dur endnuBlink med øjet )
Han ser da kun på skaderne, ude på? han går da ikke ind og tjekker, alt det tekniske?. eller skal jeg, tag noget af det af/på.? B) I)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
viksdog Skrev:Er der nogen der ved, om man skal putte denne her ring i scooteren igen.? Hvis der kommer en fra forsikring selvskabet, og ser på ens scooter ude på værkstedet`?

For er jo kommet ud for et lille uheld, med et giga hul i vejen.
og ville jo ikke ha at, han skal tro at, jeg kørte lidt for meget:I ?? 8) Men tror i at, han tjekker det? .. Skal lige siges, at der er inetet lavet ved den. kun ringen, og har puttet 5 grams ruller i ?.
( Har os to neon rør, under skjoldet. men de dur endnuBlink med øjet )
Han ser da kun på skaderne, ude på? han går da ikke ind og tjekker, alt det tekniske?. eller skal jeg, tag noget af det af/på.? B) I)

Hvis ikke politiet er indblandet, så har det ingenting at sige, taksatoren kigger ikke på ringen der er taget.
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
#3
Lund Skrev:Hvis ikke politiet er indblandet, så har det ingenting at sige, taksatoren kigger ikke på ringen der er taget.
Det skal du nu ikke være så sikker på. Jeg går ud fra, at det drejer sig om en "kaskoskade", og forsikringsselskaber er ikke berømte for at punge ud, hvis de kan undgå det. Såfremt scooteren ikke har været i lovlig stand :oops: og det tilmed kan sandsynliggøres, at den øgede hastighed (ulovligheden)kan have haft en indvirkning på skadens omfang, eller måske har været direkte årsagsgivende, er forsikringen ikke forpligtet til at yde erstatning. Mit råd vil derfor være, at du hurtigst muligt får sat en "lovlig pind" i variatoren. Rullerne er ikke en konstruktiv ændring - så dem kan du bare lade sidde. Det samme gælder dine neonrør - selvom de heller ikke er helt lovlige :P
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#4
kragen Skrev:Det skal du nu ikke være så sikker på. Jeg går ud fra, at det drejer sig om en "kaskoskade", og forsikringsselskaber er ikke berømte for at punge ud, hvis de kan undgå det. Såfremt scooteren ikke har været i lovlig stand :oops: og det tilmed kan sandsynliggøres, at den øgede hastighed (ulovligheden)kan have haft en indvirkning på skadens omfang, eller måske har været direkte årsagsgivende, er forsikringen ikke forpligtet til at yde erstatning. Mit råd vil derfor være, at du hurtigst muligt får sat en "lovlig pind" i variatoren. Rullerne er ikke en konstruktiv ændring - så dem kan du bare lade sidde. Det samme gælder dine neonrør - selvom de heller ikke er helt lovlige :P

Jeg har selv haft et værksted gennem mange år, aldrig har en taksator kigget efter skiver mm, nej du det aner de da ikke en pind om.
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
#5
De er også ligeglade hos os - hver gang.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: