Søg Garagen Hej Gæst! Register

Var lige ved at køre galt
#1
Ja så er den tid kommet igen hvor man kan køre galt om man er på 2 eller 4hjul. Jo jeg var på vej hjem fra job da jeg næsten kørte i grøften. Der stod en masse unge piger ude foran skolen med næsten ingen tøj på, puha puha da, det skulle vær lov om de ikke måtte se sådan ud. Det kan nemt gå galt jo :twisted: :icecream: :food:
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Ikke noget at være ked af, Camailla. Det har jeg prøvet sååå tit Grin.
Svar
#3
Jps Skrev:Ikke noget at være ked af, Camailla. Det har jeg prøvet sååå tit Grin.

Bliver i aldrig klogere, vi har jo ingen chancer alligevel. Griner
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
#4
Camailla Skrev:Ja så er den tid kommet igen hvor man kan køre galt om man er på 2 eller 4hjul. Jo jeg var på vej hjem fra job da jeg næsten kørte i grøften. Der stod en masse unge piger ude foran skolen med næsten ingen tøj på, puha puha da, det skulle vær lov om de ikke måtte se sådan ud. Det kan nemt gå galt jo :twisted: :icecream: :food:

Af dømme ud fra dit billed, har du vist ingen chance... Griner

Godt at du ikke kørte galt... :P
Svar
#5
Lund Skrev:Bliver i aldrig klogere, vi har jo ingen chancer alligevel. Griner

Nej det ved jeg godt Smil. Men det er nogle gange svært, at kigge den anden vej.:oops:
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Jps Skrev:Nej det ved jeg godt Smil. Men det er nogle gange svært, at kigge den anden vej.:oops:

Jeg har spået, om 10 år aner jeg ikke hvorfor jeg kigger efter dem.
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
#7
MartinAndersen14 Skrev:Af dømme ud fra dit billed, har du vist ingen chance... Griner

Godt at du ikke kørte galt... :P
Hov hov hov
man må ikke dømme ud fra udseendet!!
- Han kan jo ikke gøre for det :P
Svar
#8
Jps Skrev:Nej det ved jeg godt Smil. Men det er nogle gange svært, at kigge den anden vej.:oops:

Bare tænk på de alle kommer til at se ud som hende her [Image: image00222.jpg]
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
#9
Lund Skrev:Bare tænk på de alle kommer til at se ud som hende her. http://www.scillonian.com/image00222.jpg

Føj for søren da. Grøn grin Så er det slut med at kigge Smil.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Jps Skrev:Føj for søren da. Grøn grin Så er det slut med at kigge Smil.

Jamen så kan du bare høre efter Griner
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
#11
Lund Skrev:Jamen så kan du bare høre efter Griner

Det gør jeg så. :innocent: Grin
Svar
#12
I er jo ikke rigtig kloge her inde!! :drunk:
Svar


Forum spring: