Søg Garagen Hej Gæst! Register

Aircondition? Jeg sveder.
#1
Rolig nu, det rabler ikke for mig, men jeg har længe arbejdet i at få fat i sådan en tingest, til brug om sommeren når det er hamrende varmt, var det rart at kunne sætte køl på f.eks soveværelset.

Der fåes de der består af en ude og en indedel, de fåes fra kr 2500 og opefter, men de kan ikke flyttes efter behov.

Jeg ville gerne have en der var transportabel, så derfor spørger jeg her: Er der nogen der har gode erfaringer med sådan et bæst?

Jeg vil helst holde maxprisen på ca kr 3000 da de andre typer fåes for 2500.
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Har selv en model fra delonghi som kostede 2999,-. Modellen er CF190, ved ikke om de laver den model mere da min er 1,5 år gl. Har været super glad for den på de svedige sommeraftner Grin Den består af selve airconditionen og en slange som sættes ud af vinduet eller der laves hul i muren hvor slangen føres ud. Min sidder med slange ud af vinduet og den virker fint selvom det ikke er den optimale løsning, pga den varme luft som kan komme ind samme vej. Eneste minus er elregningen som godt kan være lidt høj hvis man bruger den meget.

Alt i alt kan kun anbefale delonghi, det skidt virker bare 8)
Svar
#3
Zentre Skrev:Har selv en model fra delonghi som kostede 2999,-. Modellen er CF190, ved ikke om de laver den model mere da min er 1,5 år gl. Har været super glad for den på de svedige sommeraftner Grin Den består af selve airconditionen og en slange som sættes ud af vinduet eller der laves hul i muren hvor slangen føres ud. Min sidder med slange ud af vinduet og den virker fint selvom det ikke er den optimale løsning, pga den varme luft som kan komme ind samme vej. Eneste minus er elregningen som godt kan være lidt høj hvis man bruger den meget.

Alt i alt kan kun anbefale delonghi, det skidt virker bare 8)

Ok så til det store gys, hvor købte du den?
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
#4
I Elgiganten, men altså for ca 1,5 år siden så ved ikke om de sælger det mere.
Svar
#5
Zentre Skrev:I Elgiganten, men altså for ca 1,5 år siden så ved ikke om de sælger det mere.

En barsk omgang Googlen gav intet resultat?
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Har også kigget lidt, men har ikke kunnet finde modellen på delonghi's hjemmeside. Det ser ikke ud til at de sælger mærket i DK mere. Så må du bare ud at forhøre dig hos de forskellige forhandlere. Du skal nok vente nogle måneder for at finde et rimeligt udvalg, det er jo ikke helt den rigtige årstid :P
Svar
#7
Zentre Skrev:Har også kigget lidt, men har ikke kunnet finde modellen på delonghi's hjemmeside. Det ser ikke ud til at de sælger mærket i DK mere. Så må du bare ud at forhøre dig hos de forskellige forhandlere. Du skal nok vente nogle måneder for at finde et rimeligt udvalg, det er jo ikke helt den rigtige årstid :P

Trals det ikke er til at finde en her i vinter, til sommer er de sikkert væk, sig lige til hvis du støder på en.
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
#8
prøv at se lidt her inde

http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHO...EOdhA03xiY
Svar
#9
Camailla Skrev:prøv at se lidt her inde

http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHO...EOdhA03xiY

Har kigget i går, de har ingen.
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
kan så sige dig jeg hvar ude ved den jemogfix der liger her de hade sådan en ståen i går som jeg har den kan man trille rundt med til lige knap 1800 kr så du kan jo altid prøve at høre af ved dem eller i dit lokale bykkemarket ku jo hvær
Svar
#11
Camailla Skrev:kan så sige dig jeg hvar ude ved den jemogfix der liger her de hade sådan en ståen i går som jeg har den kan man trille rundt med til lige knap 1800 kr så du kan jo altid prøve at høre af ved dem eller i dit lokale bykkemarket ku jo hvær

Ok hvad mærke er den du har, og fungerer den ok?
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
#12
Du skal lige være opmærksom på om det er en aircondition som selv nedkøler. De forskellige forhandlere kan nemlig godt finde på at kalde en luftvasker (hvor man har et kar med vand i maskinen) for en aircondition. Der er derudover også forskel på hvor mange km3 de kan tage, men god jagt 8)
Svar


Forum spring: