Søg Garagen Hej Gæst! Register

Hjælp med min Aprilia Sonic '01
#1
Hey Folkens. Jeg er snart grædefærdig i kampenshede omkring én skide Aprilia Sonic '01 fra Herlev, som jeg fik for 4000 kr af en venlig gut med hjelm og lås. Han var så flink at hans mor også ville sende forsikringspapirene.

Før jeg købte den fik jeg af vide at lyset, speedometer og noget andet var defekt men kunne fixes. Han undlod dog at sige at der ikke sad nogen kabler til speedometeret. Det er der slet ikke. Han undlod også at sige at batteriet var dødt og at der manglede skruer til skjolde alle mulige sjove steder. Og selvfølgelig at hele ledningsnettet er, på godt dansk "FUCKED". Der er vand i isoleringen, flere relæer er rustet og dem kunne jeg bare smide ud. Der hang ledninger sjove steder som min nabo(han er mekaniker og god ven) ikke vidste hvad skulle bruges til.

Jeg har ikke nogen forstand på knallert, what so ever. Jeg har forstand på at sætte choker til og stå og trampe på kickstarteren i 10 minutter, indtil den overhovedet gider at give en lyd fra sig.

Jeg skal kun bruge min knallert til transport, til og fra arbejde, skole, træning, venner osv. Ikke en dyt andet. Jo den skal måske males, smides nogle stickers på osv. Ikke rigtig andet.

Jeg spørger jer her på forummet, er der nogen der vil hjælpe mig? De venner jeg kender som har god forstand på knallert, inkl min nabo og fætter har overhovedet ikke tid da de begge har arbejde og går i gymnasiet. Og derfor står jeg lidt i lort til halsen, bogstaveligt talt. Er der nogen fra nordsjælland området(Kokkedal, Hørsholm, Helsingør, Nivå, etc.) Der er villig til at hjælpe mig? Jeg gir gerne en kasse bajer eller hvad vedkommende nu ønsker sig. Bare jeg får min knallert til at køre godt og funke.

Min fætter har et komplet ledningsnet liggende, jeg mangler bare én til at fixe det i istedet for det gamle.

Mvh Daniel Gottschalck, 2980 Kokkedal.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Nogen der gider at svare?!
Svar
#3
Danny Skrev:Nogen der gider at svare?!

Prøv at kontakte OM på Mopedgallery, via en PM. Han holder til ved Helsingør.
Svar
#4
Jeg bor desværre for langt væk til fysisk at kunne hjælpe, men vil da gerne supporte her hvis jeg kan.. :wink:
Svar
#5
Er der nogen der kan hjælpe mig med et ledningsdiagram til min sonic? Jeg har her idag lige siddet 3 timer i biddende kulde sammen med min nabo(han er mekaniker), installeret nyt ledningsnet som er originalt og som jeg fik af min fætter for 700 kr. Problemet er at min nabo testede ledningerne med sådan en skruetrækker der kan lyse, og han fandt ud af at der er gennemgang i alle ledningerne? altså tilsammen... ved ikke hvad jeg skal gøre.. gider virkelig ikke mere. Jeg har ikke tiden eller krafterne til at ligge og rode med sådan en...
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
folkens?
Svar
#7
Hey, du kan jo prøve at smide en pm til T han er fra hørsholm Smil
Svar
#8
Jeg har snakket en del med ham og fik af vide at han ikke havde tid lige her for tiden, men vil stadig gerne betale ham evt, bare jeg får noget hjælp med det lort jeg har stående. Jeg kan ikke have den stående hvor den bare står og samler støv og ikke bliver kørt.

Der var også lige 2-4 indvandrere der "lige" skulle se på den og tjekke om det var deres der var bleven stjålet. Så T, undskyld jeg omtaler dig i 3. person, eller én anden fra hørsholm/kokkedal/humlebæk/nivå omegn, PLEASE HELP ME! jeg betaler jer gerne, bare min knallert bliver fixet så den kører med lys, el og det hele. Jeg skal også gerne gi en kasse bajer, flaske vodka, what so ever. Bare hjælp mig!
Svar


Forum spring: