Søg Garagen Hej Gæst! Register

peugeot speedfight 50 LC
#1
Jeg skal skifte cdibox på scooteren er der nogle der kan vise mig hvor ledningerne skal side da mit stik er brændt af
lednings faver og placering på stikket??
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Har den startspærre ?

Ellers... http://billig-scooter.dk/album_pic.php?pic_id=736

(Hanstik set bagfra)
Svar
#3
Ja den gamle havde men jeg sætter en ny på uden start spærre
Svar
#4
Den nye cdi box har et 5pol stik
Svar
#5
simba Skrev:Den nye cdi box har et 5pol stik

Lyder mystisk, er det en orig. Peugeot cdi ?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Nej den kan jeg ikke får fat i det er en speedfight med AEC 400 tændning gammel lort
Svar
#7
simba Skrev:Nej den kan jeg ikke får fat i det er en speedfight med AEC 400 tændning gammel lort

Jeg forstår ikke rigtigt. Er det en AEC 400 du vi lave om til cdi el. hvad ?
Svar
#8
Ja jeg prøver men det er svært.
Svar
#9
simba Skrev:Ja jeg prøve men det er svært

Det kan være svært ja, fordi alle ledningerne er sorte og kun kan identificeres udfra bogstaver og tal på de 2 bokse (cdi/starspærre).
Men hvis du ikke har klippet ledninger el. noget er brændt væk, så skal stikket til cdi'en have ledningerne fra boksene som her vist :

http://billig-scooter.dk/album_pic.php?pic_id=724 (til orig. Peugeot cdi-boks uden startspærre.)

(Igen set fra bagsiden af stikket)

Husk at mærke ledningerne til cdi-stikket med tape når du klipper af boksstikkene, ellers kan det gå meget galt !!!

Derefter kan begge bokse og antennen afmonteres, og de resterende ledninger kan gemmes af vejen el. klippes af.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
kan du fortælle mig hvad bokstaverne stå for (b? v? w? g?) og når du siger set bag fra, kigger man så ned i stikket ? undskyld jeg har fundet ud af det bokstaverne sad på den sorte box tak Grin :thumpup:
Svar
#11
sådan Grin nu er der gnist mange gange tak :thumpup:
Svar
#12
simba Skrev:sådan Grin nu er der gnist mange gange tak :thumpup:

Det var godt.. :wink:

Husk nu KUN at bruge tændrør med modstand (R), ellers kan du futte cdi'en af. Tændrør : BR8HS fx. er et rør der kan bruges, hvis scootreren ikke er tunet.
Svar


Forum spring: