Søg Garagen Hej Gæst! Register

Mobilt reservedelslager!.
#13
Har du mulighed for at sætte en hængelås igennem en af hullerne til boltene ?

Med en envejsskrue/bolt kan du ikke servicere derinde uden at ødelægge skruen og måske skjoldet.

Forstår absolut din desperation! Ond
Hygge hejsa.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#14
Jeg fandt et par særdeles omfattende produktkataloger over maskinbolte, møtrikker, spændeskiver osv osv med billed, anvendelse og størrelseguide som andre måske kan bruge.

http://www.bbechmann.dk/bolte-skruer_dk.pdf

http://www.arvidnilsson.com/Files/filer/...atalog.pdf
2015 Honda NSC 50 Vision - Sort.
Svar
#15
Skimester @

Desværre er det ikke en mulighed - boltens hoved er simpelthen for lille.

2015 Honda NSC 50 Vision - Sort.
Svar
#16
(19-09-2011, 20:58)Katana Skrev: Skimester @

Desværre er det ikke en mulighed - boltens hoved er simpelthen for lille.

Tror han mener gennem hullet i skjoldet og så bore igennem blokken, så en langleddet hængelås kan sidder der.

Men en sikkerheds torx er du næsten sikker. Mod amatører i hvert fald.
PGO PMX Sport - 14000 km. Købt d. 27/07/11 :)
Svar
#17
Sæt 220 volt på scooteren, så skal de nok holde nallerne væk.Ond
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#18
Ja, folk der piller ved min maskine forsvinder også hurtigt, altså hvis jeg får fingre i demOndSurBlink med øjet.
Hilsen Max
Svar
#19
(19-09-2011, 19:54)DarkSide Skrev: Sikkerhedstorx som der blev sagt, så skal folk nok lade det være i fred, evt bare en enkel sikkerhedstorx i midten af kickstarterskjoldet.

Torx TR hedder de Blink med øjet (Tamper-Resistant Torx)
Svar
#20
Så har jeg fået nyt motordæksel, og sikret det med en blanding af Unbrako, Torx og sikkerhedsskruer. Forhåbentlig kan det betyde at jeg kan have delene i fred.

I min søgen efter sikkerhedsskruer opdagede jeg hvor besværligt det kan være som privatperson at købe den slags; enten skal man være momsregistreret og købe minimum en hel kasse skruer eller man skal have forbindelser - jeg har ingen af delene.

Heldigvis fandt jeg et mindre dansk internethandel der var villig til at sælge et lille styk antal skruer til en fair pris. Jeg synes andre der gerne vil sikre deres knallertdele bare lidt bør tjekke stedet.
Jeg fik 10 stk M6 x 30 mm Torx med pin i A2 kvalitet for 30 kr.

http://www.birgerahandel.dk
2015 Honda NSC 50 Vision - Sort.
Svar
#21
Mit mobile reservedelslager er atter i business !!     Ond

Da jeg kom ned i gården i morges, manglede begge sidespejle og pæren til baglys !!  - de eneste dele fra Honda'en der passer på andre scootermærker.

Glas til baglygten og begge skruer lå uskadte på jorden.

Når jeg igen får skaffet sidespejle, bliver de limet fast med ultra stærk ++++ lim.
2015 Honda NSC 50 Vision - Sort.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#22
(06-06-2017, 16:20)Katana Skrev: Mit mobile reservedelslager er atter i business !!     Ond

Da jeg kom ned i gården i morges, manglede begge sidespejle og pæren til baglys !!  - de eneste dele fra Honda'en der passer på andre scootermærker.

Glas til baglygten og begge skruer lå uskadte på jorden.

Når jeg igen får skaffet sidespejle, bliver de limet fast med ultra stærk ++++ lim.

Puh hvor må folk være fattige, når sådanne ting bliver bortført! Held i uheld, de ikke ødelagde noget.
Der må da stadig være et hul i vejen, jeg ikke har besøgt!
Mvh. Niels
Svar
#23
Dårlig stil at nogen gør sådan noget også selv om det sikkert i loven øgne er simpelt tyveri Neutral Ked af det Sur Ond .
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#24
Jeg føler med dig, det er træls og ubehageligt at man ikke kan ha sine ting i fred. Håber da at du snarest er køreklar igen.

Venligst Erik.
Svar


Forum spring: