Søg Garagen Hej Gæst! Register

Dyse str
#1
Er der nogen der har et tip til dyse str? pgo pmx- med fjernet ring/skive, og udstødning uden begrænser, rullevægt pt 8 gram.

Hvad er iøvrigt standart dyse str? gider kke skille karburrator ad og tjekke! på forhånd TAK!
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
diller Skrev:Er der nogen der har et tip til dyse str? pgo pmx- med fjernet ring/skive, og udstødning uden begrænser, rullevægt pt 8 gram.

Hvad er iøvrigt standart dyse str? gider kke skille karburrator ad og tjekke! på forhånd TAK!

Standard er 72, men med det du har fjernet, skulle den efter min mening op på en 74-76 stykker.
Svar
#3
tak for hjælpen!

den før omtalte skive/tragt ligende dims, jeg spurgte til, skal sidde i indsugninsstudsen! der hvor den er monteret til menbranen på blokken.

Hele lortet bliver pillet af igen i morgen, det er simpelthen voldtægt af den stakkels motor, ingen trækkraft men en masse omdr.

så hellere uden begrænsninger, man behøver jo ikke køre med fuld gas?
Svar
#4
diller Skrev:tak for hjælpen!

den før omtalte skive/tragt ligende dims, jeg spurgte til, skal sidde i indsugninsstudsen! der hvor den er monteret til menbranen på blokken.

Hele lortet bliver pillet af igen i morgen, det er simpelthen voldtægt af den stakkels motor, ingen trækkraft men en masse omdr.

så hellere uden begrænsninger, man behøver jo ikke køre med fuld gas?

Ja, det jeg havde en mistanke om, at den tragt skulle sidde ved indsugningen.
Jeg mener, at det er et tilsvarende"problem" på nyere BiG's(2003-06)??
Svar
#5
Det skal nok passe, jeg kan ikke tro der er ret mange der køre lovligt, de fleste fjerner jo div begrænsninger, og det er helt ok syntes jeg, en scooter en jo ikke skabt til 30/45 km/t, det kunne bedre gå med en maxi eller ciao, de var vel ment til ca 55 km/t fra frabrikken, men det er jo Dansk lovgivning.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
diller Skrev:Det skal nok passe, jeg kan ikke tro der er ret mange der køre lovligt, de fleste fjerner jo div begrænsninger, og det er helt ok syntes jeg, en scooter en jo ikke skabt til 30/45 km/t, det kunne bedre gå med en maxi eller ciao, de var vel ment til ca 55 km/t fra frabrikken, men det er jo Dansk lovgivning.

Tildels også EU lov. :wink:
Svar


Forum spring: