Søg Garagen Hej Gæst! Register

Kanonslag i munden!
#1
Har i hørt om ham der tog et Kanonslag i munden !
Så er man da ikke særlig kvik...

Hvorfor gør man det ?? :roll:
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
han trode det var en cigar ... sån en spasser...
Svar
#3
lol en spasser..
Så derfor Skal man ikke Ryge, Griner
Svar
#4
Har selv prøvet noget ligende :oops:
Var vist omkring de 14år gammel og man skulle jo gerne kunne imponere selvskabet. Stak en tændt stryger i munden og gjorde som om det var en cigaret. Den sprang i munden på mig imens jeg havde fingrene om den.

Mine læber blev meget hævet, mine øjne blev helt røde og gjorde meget ondt, ørene gjorde ondt, og min ene finger sprættede lidt op på siden.
- Heldig sluppet, siden da har jeg omgået fyværkeri med respekt.

Sidder selvfølgelig kun og ryster på hovedet af det idag, at man virkelig kunne have været så dum, blot små 6 år siden..
Svar
#5
Stig Sørensen Skrev:Har selv prøvet noget ligende :oops:
Var vist omkring de 14år gammel og man skulle jo gerne kunne imponere selvskabet. Stak en tændt stryger i munden og gjorde som om det var en cigaret. Den sprang i munden på mig imens jeg havde fingrene om den.

Mine læber blev meget hævet, mine øjne blev helt røde og gjorde meget ondt, ørene gjorde ondt, og min ene finger sprættede lidt op på siden.
- Heldig sluppet, siden da har jeg omgået fyværkeri med respekt.

Sidder selvfølgelig kun og ryster på hovedet af det idag, at man virkelig kunne have været så dum, blot små 6 år siden..

Vildt Udråbstegn
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: