Søg Garagen Hej Gæst! Register

Tidligere Habana Custom-ejer
#1
Ja, glæden med min Habana Custom varede 1 sæson, så blev jeg nødt til at prioritere den elektroniske front (computer) herhjemme. Ked af det

Men ikke dermed sagt at jeg er færdig med at køre på scooter eller knallert. Jeg har stadigvæk en Puch Maxi, som bare lige skal sættes sammen.

Men en anden grund til at Habana'en blev solgt, var at jeg ikke havde tid til at "shine" den op til den kommende sæson - og det ville jo være en skam(-plet).

Det var og er en herlig maskine at køre på! 8)

Den kommer til at køre rundt omkring Randers - og jeg ved jo at der er folk herinde fra området, så I ser den nok.
Køberen fortalte, at han ville gejle den op, så den skal nok komme til ære og værdighed i det Kronjydske. Og hvem ved måske dukker han også op på siden her - så jeg kan følge min nu tidligere "baby".
Tidligere Aprilia Habana Custom-ejer, forhåndværende Puch Maxi-ejer, men nuværende Piaggio Fly-ejer og Himmerlænding i eksil i Vendsyssel ;)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Herr Jensen Skrev:Ja, glæden med min Habana Custom varede 1 sæson, så blev jeg nødt til at prioritere den elektroniske front (computer) herhjemme. Ked af det

Men ikke dermed sagt at jeg er færdig med at køre på scooter eller knallert. Jeg har stadigvæk en Puch Maxi, som bare lige skal sættes sammen.

Men en anden grund til at Habana'en blev solgt, var at jeg ikke havde tid til at "shine" den op til den kommende sæson - og det ville jo være en skam(-plet).

Det var og er en herlig maskine at køre på! 8)

Den kommer til at køre rundt omkring Randers - og jeg ved jo at der er folk herinde fra området, så I ser den nok.
Køberen fortalte, at han ville gejle den op, så den skal nok komme til ære og værdighed i det Kronjydske. Og hvem ved måske dukker han også op på siden her - så jeg kan følge min nu tidligere "baby".

Du kunne vel have kørt på den, som den var?? Den var jo ikke ligefrem i dårlig stand??
Svar
#3
Nej, den var i udemærket stand - men har simpelthen ikke haft tiden til at arbejde med den.

Det, jeg selv skulle have lavet, var:
- Forgaflen skulle slibes og males.
- Udstødningen skulle udskiftes.
- Speedometerkabel evt. drevet skulle skiftes.
ellers skulle den bare have en ordentlig omgang pudsning og polering.

Det, mekkeren skulle have lavet:
- nye for- og bagdæk.
- nyt håndtag
- serviceeftersyn.

Jeg havde jo ikke tænkt mig at det skulle være en helårscykel alligevel - man er vel magelig anlagt! Blink med øjet
Tidligere Aprilia Habana Custom-ejer, forhåndværende Puch Maxi-ejer, men nuværende Piaggio Fly-ejer og Himmerlænding i eksil i Vendsyssel ;)
Svar
#4
Herr Jensen Skrev:Nej, den var i udemærket stand - men har simpelthen ikke haft tiden til at arbejde med den.

Det, jeg selv skulle have lavet, var:
- Forgaflen skulle slibes og males.
- Udstødningen skulle udskiftes.
- Speedometerkabel evt. drevet skulle skiftes.
ellers skulle den bare have en ordentlig omgang pudsning og polering.

Det, mekkeren skulle have lavet:
- nye for- og bagdæk.
- nyt håndtag
- serviceeftersyn.

Jeg havde jo ikke tænkt mig at det skulle være en helårscykel alligevel - man er vel magelig anlagt! Blink med øjet

Okay, men så må vi jo håbe på den nye ejer, holder hvad han har lovet. Smil

Har du forøvrigt set, at der er kommet en kinesisk efterligning? Smil.
http://billig-scooter.dk/viewtopic.php?t...&highlight=
Svar
#5
Ja, jeg håber da at han passer og plejer den - som det var en andens. Grin

Nu har jeg virkelig holdt pause herinde, da vi fik hund lige før jul. Og hun kræver lige så meget tid som en baby - stort set!

Så nej, jeg har ikke set den rædsel!!! Nej, det er da udemærket kopieret, men jeg synes nu at en brugt Aprilia ville være at foretrække.

Og Jps, jeg er helt enig i dine betragtninger omkring sædet (som minder om det på de nye Habana'er) samt det med at udstødningen hænger (der er nu noget ved den der cigar-udstødning).
Tidligere Aprilia Habana Custom-ejer, forhåndværende Puch Maxi-ejer, men nuværende Piaggio Fly-ejer og Himmerlænding i eksil i Vendsyssel ;)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: