Søg Garagen Hej Gæst! Register

Derbi Senda 50ccm 4 gear.
#1
Hvilke sider er positive og hvilke sider er negative ved en Derbi Senda 50ccm 4 gear?
Skriv endelig hvis du har kendskab til denne kanllert.
Giantco
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Den egner sig klart bedst til at køre i tørvejr. Den er åben med kædetræk, hvilket betyder at den bestemt ikke er glad for salt. Personligt synes jeg at det er en fin maskine, men hamrende upraktisk.
TruckStar
Svar
#3
T Skrev:Den egner sig klart bedst til at køre i tørvejr. Den er åben med kædetræk, hvilket betyder at den bestemt ikke er glad for salt. Personligt synes jeg at det er en fin maskine, men hamrende upraktisk.
hvordan upragtisk udover det med vejret og alle køretøjers bedste ven, salt? :P
Giantco
Svar
#4
T Skrev:Den egner sig klart bedst til at køre i tørvejr. Den er åben med kædetræk, hvilket betyder at den bestemt ikke er glad for salt. Personligt synes jeg at det er en fin maskine, men hamrende upraktisk.

Nu er der jo ingen maskiner der er glad for salt..
MadAss!
Svar
#5
hmm Skrev:
T Skrev:Den egner sig klart bedst til at køre i tørvejr. Den er åben med kædetræk, hvilket betyder at den bestemt ikke er glad for salt. Personligt synes jeg at det er en fin maskine, men hamrende upraktisk.

Nu er der jo ingen maskiner der er glad for salt..
hehe min gamle yahamma fik i sine første dage en byge salt fra en salt spreder nøj den begyndte at ruste Græder
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
sukedk2001 Skrev:
hmm Skrev:
T Skrev:Den egner sig klart bedst til at køre i tørvejr. Den er åben med kædetræk, hvilket betyder at den bestemt ikke er glad for salt. Personligt synes jeg at det er en fin maskine, men hamrende upraktisk.

Nu er der jo ingen maskiner der er glad for salt..
hehe min gamle yahamma fik i sine første dage en byge salt fra en salt spreder nøj den begyndte at ruste Græder
Lær at se dig for, hehe.
Ej, det var sku da nedderen..
Giantco
Svar
#7
Faxer-Fox Skrev:
sukedk2001 Skrev:
hmm Skrev:
T Skrev:Den egner sig klart bedst til at køre i tørvejr. Den er åben med kædetræk, hvilket betyder at den bestemt ikke er glad for salt. Personligt synes jeg at det er en fin maskine, men hamrende upraktisk.

Nu er der jo ingen maskiner der er glad for salt..
hehe min gamle yahamma fik i sine første dage en byge salt fra en salt spreder nøj den begyndte at ruste Græder
Lær at se dig for, hehe.
Ej, det var sku da nedderen..
ikke så meget at gøre kørte med 90 og en lastbil saltspreder der kørte i den anden side, som ikke slukkede den desværre
Svar
#8
Hehe, surt... Men er der andet negativt ved en senda? eller positivt.
Giantco
Svar
#9
Det er da rigtig meget positivt ved senda. kunne da skrive 134,7 A4 sider om den.. :P hehe
MadAss!
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
er der nogen ejere der venligst vil svare?
Giantco
Svar
#11
Ja, jeg kan da godt sige noget positivt om den senda.. :P:P
MadAss!
Svar
#12
Du ejer ikk en Poul! Du tænker på at købe den, men har den ikk! Så er der nogen der ejer denne knallert, som vil give lidt respons om den er god eller dårlig?
Giantco
Svar


Forum spring: