Søg Garagen Hej Gæst! Register

Baotian QT-9 ?
#1
Jeg har netop hørt, at Baotian skulle komme til Danmark i løbet af foråret.
QT-9 lignende og i 30'er-udgave. Prisleje omkring de 9k. Det er nok de sædvanlige 1000 kr ekstra for 30-modellen, der spøger.

Men det er jo ikke uinteressant for en gut i min uafklarede position.

Er der nogen af Jer QT-9 (eller Listo ?) brugere derude, der kan komme med et bud på sædehøjden på sådan en sag?
Som jeg har været inde på, hører jeg ikke til de højeste (173 med fodtøj), og det ville nu være rart at kunne nå jorden en gang imellem.

Og hvor måles sædehøjden for øvrigt henne?
Sædet skråner jo typisk med adskillige cm mere ude bagtil.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
http://scoot.dk har en baotian han er også her på forummet det kan være han kan svare på spørgsmålet Grin
Svar
#3
Hej Walker

Det lader til at du er en høj flot fyr, ligesom mig.
Mht. de tekniske mål på scooteren vedhæfter jeg
dette.
Men ellers skal du være meget velkommen til at
komme forbi og få en tur.

Hilsen
psl
www.scoot.dk
Svar
#4
Er det det man kalder for skæve mål? Grin

Men omkring 74 cm (Mål ALDRIG på en tegning, men sædet ligger åbenbart lavere end de 755 på bagsmækken) lyder jo brugbart.
Hos Yamaha og PGO ligger flere over 80 cm, hvilket klart er uden for rækkevidde. Så skal jeg i hvert fald stå på tæer.
Svar
#5
Efter lidt mere tegningsmåleri (fy fy!) får jeg sædehøjden ned omkring 70 cm, men der er lidt usikkerhed omkring, hvad de 2 oplyste mål bagtil hentyder til.

Nu skal det heller ikke være sådan, at jeg sidder med knæene oppe under hagen, men jeg kan forstå af diverse poster her i forumet, at der er adskillige Listo-folk, der er højere end jeg og som klarer sig fint.

Tager man de 3 oplyste mål for totalhøjde og -længde sant hjulafstand så har jeg ikke fundet en Baotian, Listo eller en City Scooter manual, hvor alle 3 passer, men der er jo heller ingen måltegning af den her viste slags..
For øvrigt er vi nede i detaljerne med en max afvigelse på 13 mm i forhold til Listo'en og noget mere, primært på højden, for de 2 andre.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
jeg købte en bautian QT 9 hos www.scoot i august mdr, D det har jeg ikke fortrudt den køre bare og den er bedre end listoen,for den havde jeg før jeg fik bautiaen for den må tage op til 240kg total hvor listoen kun må tage
180kg total den er lidt lavere end bautiaen.
Jeg er 189 høj så det passer mig lige at jeg kan side på det bagerste af sædet.Den vil ikke rigtigt starte med elstarter men er god til kikstarter
især når det er rigtigt koldt, den er driftsikker





Denne post blev postet 4 identiske gange, jeg har slettet de 3
T\
Svar
#7
Hei fvb!!

Jeg har også en BT50QT-9.

Det med at el-starten virker dårlig er vanlig!!!

Løsningen er å bytte batteri, samt å rense og smøre opp akslingen og drevet på startmotoren.
Batteriene som følger med når de er nye er dårlige!!!
Det er mange som har løst dette problemet etter å fått nytt batteri. Grin
Svar


Forum spring: