Søg Garagen Hej Gæst! Register

Yamaha Axis - Første scooterkøb.
#1
Hej alle sammen,

jeg har lige erhvervet mig en Yamaha Axis, men jeg har problemer med at finde skjolde til denne model.
Jeg fik afvide at den gamle Yamaha Jog FS / AS minder så meget om en Axis at man kunne bruge de samme skjolde, holder den påstand ?

vh
Daniel.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Jog skjolde passer ikke, men Kreidler Easy rider har samme bagskjold og styrskjold, dog ikke frontskjoldet, som er anderledes udformet.
Og så er der jo også Axis 90cc, men den har ikke solgt så meget, så skjolde er nok lidt svært at finde løst.
Svar
#3
Hvilke skjolde mangler??

- har du kigget på: www.easyparts.nl ?

- vælg: Genuine Parts (orginale dele) -> Yamaha -> Axis
Tidligere Aprilia Habana Custom-ejer, forhåndværende Puch Maxi-ejer, men nuværende Piaggio Fly-ejer og Himmerlænding i eksil i Vendsyssel ;)
Svar
#4
Tak for svarene.
Jeg mangler ingen skjolde, men jeg kunne godt tænke mig en ny farve Blink med øjet
Svar
#5
Så er det da bare at hive dem af og sende dem til en autolakerer 8)

Det er sandsynligvis billigere end et helt nyt skjoldsæt - men fandens pænt og du kan vælge lige den farve/nuance/glans du vil have.

Så forleden en Aprilia SR50 relakeret i gun-metallic. Den var sat'me fee!
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
jeg har en axis 90 som jeg bare ikke kan finde skjolde til nogen steder, er der nogen der ved hvor man kan få sådan nogen henne, eller bare nogen som passer der over på, fra andre modeller ?

på forhånd tak Grin
Svar
#7
Har du bemærket at emnet er fra år 2006?
Måske skulle du lave et splinternyt et Grin
Peugeot Speedfight 2 <3
Årgang 2007 / 17/07/07
Svar
#8
Jeg ved det er et sent svar, men kunne være det hjalp. Yamaha axis 90 er ikke blevet impoteret fast til EU, da der ikke var marked nok for den, derfor kan man ikke købe dele til den andet end hos Yamaha forhandlere. Neutral Selv de kan have svært ved det. Der er kun servicebøger og reservedelebøger på Japansk. Ked af det Det er det jeg har oplevet, når jeg har bestille til den hos Yamaha forhandleren.
De køre godt, men er en sjælden art. Så spørg hos forhandleren om han kan skaffe kåbedele til den ellers ser det sort ud her fra DK.
Svar


Forum spring: