Søg Garagen Hej Gæst! Register

Ny bil til det tyske politi
#1
Jeg håber sørme ikke, at denne øse dukker op herhjemme Smil.
Die deutsche Polizei
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
De skal jo have noget til deres motorveje. Med 130km/t som max hastighed herhjemme, tror jeg det danske politi kan nøjes med deres Vectra og hvad de ellers har af halvsløve æsker.

Men for fa'en hvor er den fed den Mercer.

(Der, die, das..det er ikke nemt, men det er da vist "das polizei".. :winkSmil
Svar
#3
Energy Skrev:De skal jo have noget til deres motorveje. Med 130km/t som max hastighed herhjemme, tror jeg det danske politi kan nøjes med deres Vectra og hvad de ellers har af halvsløve æsker.

Men for fa'en hvor er den fed den Mercer.

(Der, die, das..det er ikke nemt, men det er da vist "das polizei".. :winkSmil

Das ist müclich mein herrn, aber ich kan nich der grammatik in the german sprache Smil.

Ja fed mercer, men jeg foretrækker den italienske politibil nederst Grin.
Svar
#4
Jeg har også svært ved at forestille mig "die Grüne" på anden måde fange en motorbølle i en Porche eller 'FartOgTempo' på vej f.eks. mellem Hamburg og Bremen. (Reel hastighedsgræne: 120)

For få år siden kørte de rundt i små toptunede VW asfaltbobler, men nu om stunder .. ?
Svar
#5
Jps Skrev:Ja fed mercer, men jeg foretrækker den italienske politibil nederst Grin.

Merceren holder meget længere, den Italiener kan jo ikke engang køre over et vejbump uden at flække undervognen... Griner
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Energy Skrev:
Jps Skrev:Ja fed mercer, men jeg foretrækker den italienske politibil nederst Grin.

Merceren holder meget længere, den Italiener kan jo ikke engang køre over et vejbump uden at flække undervognen... Griner

Eller får sig en flyvetur? Smil
Svar
#7
Jps Skrev:Eller får sig en flyvetur? Smil

Har set et pic af en brændt Countach, der var fløjet af vejen, den var futtet af som en papirlampe - desværre røg der også 2 liv i flammerne fordi de ikke kunne komme ud af den lave bil med "mågevinge døre" (landende på taget)... Græder
Så ville jeg egentlig hellere køre galt i Merceren.
Svar
#8
Energy Skrev:
Jps Skrev:Eller får sig en flyvetur? Smil

Har set et pic af en brændt Countach, den var futtet af som en papirlampe - desværre røg der også 2 liv i flammerne fordi de ikke kunne komme ud af den lave bil (landende på taget)... Græder
Så ville jeg egentlig hellere køre galt i Merceren.

Av for den, ja så hellere Merceren. Men hvorfor har de ikke brugt en MClaren-Mercedes(eller hvad modellen nu hedder). Den skulle vist have nogle flere heste, end Brabussen. Og den skulle koste i omegnen af 10 millioner, på DKplader?
Svar
#9
Jps Skrev:Av for den, ja så hellere Merceren. Men hvorfor har de ikke brugt en MClaren-Mercedes(eller hvad modellen nu hedder). Den skulle vist have nogle flere heste, end Brabussen. Og den skulle koste i omegnen af 10 millioner, på DKplader?

Tysk fanatisme måske, tysk bil - tysk tuning.
750 hk skulle vel også være nok.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Det hedder Die polizei
Og Der deutche polizei

:P mener jeg ihvert fald....
Svar
#11
Die Polizei - og die deutsche Polizei hedder det.

Man bruger der deutsche Polizei ved ejefald (genitiv).
Eks. Offizielle Seite der deutschen Polizei = Det tyske politis officielle hjemmeside

Link: www.polizei.de
Tidligere Aprilia Habana Custom-ejer, forhåndværende Puch Maxi-ejer, men nuværende Piaggio Fly-ejer og Himmerlænding i eksil i Vendsyssel ;)
Svar
#12
Herr Jensen Skrev:Die Polizei - og die deutsche Polizei hedder det.

Man bruger der deutsche Polizei ved ejefald (genitiv).
Eks. Offizielle Seite der deutschen Polizei = Det tyske politis officielle hjemmeside

Link: www.polizei.de


Så har jeg rettet linket, håber alle tyskkyndige er tilfredse Grin.
Svar


Forum spring: