Søg Garagen Hej Gæst! Register

Lille tur ca 12km.
#1
Hej,har lige kørt en lille tur ind til Sorø,starte pgo op,og så afsted,havde i klædt mig min kanas heldragt,men syntes sku ,den strammer en del Fortvivlet så over vejer at købe en ny større ,bare en fra harald nyborg,tænker så er der den store varme forskel,og vind tæt hed,syntes kansan er super ,og det er prisen jo også i forhol til en ny ,fra harald af,

Er de ok dem fra harald af ??
Syntes også at min pgo taber ca fart op af bakke ,og i stærk vind,men er det ikke meget normalt,der er vist kun pillet en eller anden ring ud af den,så på lige vej ,ca 60 med fuld gas ,men op af bakke ca 45,det er en 30 model galaxy.

Er nok lid pivet,syntes sku det var temmilg koldt ,alså i hovedet "kinder" køre med en lidt ældre bell hjelm med godt ridset visir.
Vh
CB ,og forstat god søndag til alle her inde
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(13-02-2011, 16:12)cb Skrev: Hej,har lige kørt en lille tur ind til Sorø,starte pgo op,og så afsted,havde i klædt mig min kanas heldragt,men syntes sku ,den strammer en del Fortvivlet så over vejer at købe en ny større ,bare en fra harald nyborg,tænker så er der den store varme forskel,og vind tæt hed,syntes kansan er super ,og det er prisen jo også i forhol til en ny ,fra harald af,

Er de ok dem fra harald af ??
Syntes også at min pgo taber ca fart op af bakke ,og i stærk vind,men er det ikke meget normalt,der er vist kun pillet en eller anden ring ud af den,så på lige vej ,ca 60 med fuld gas ,men op af bakke ca 45,det er en 30 model galaxy.

Er nok lid pivet,syntes sku det var temmilg koldt ,alså i hovedet "kinder" køre med en lidt ældre bell hjelm med godt ridset visir.
Vh
CB ,og forstat god søndag til alle her inde
Køb en hjelmhue, man kan få en hos thansen, til 40.- kr.

Jeg synes det værste er at få frosene fingere. Det gør nas når de tør op igen. Ond
Kymco agility 2006, Yamaha Jog R 2003, Piaggio Typhoon 2004. PGO New Ligero 2010, Aprilia Sportcity One 50 2009, Vespa Lx 50 2T 2011.
Svar


Forum spring: