Søg Garagen Hej Gæst! Register

16X13 ruller på Sjælland????.
#1
Nu har jeg søgt hos alle de scooterbikser jeg kender til på Sjælland , men kan kun finde kvalitets rulle i 16x13 i max 7gr Målløs ....
Dem jeg har kigget hos er: MSPtuning - SpeedUp - Scoot ( kan jeg ik se vægten Ked af det ) - Stc-Trim..

Da jeg åbenbart ik kører med "normal" vægt i min SF1ére, så kan jeg se at de hos Speedline har Doppler i min vægtklasse ( 9,5gr ) ellers er det tante´s ruller og det bliver sku dyrt i længen Ond ..

Er der nogle der ved hvor på Sjælland jeg kan opdrive nogle rulle i god kvalitet Cool ...

Mvh.
Tempo
Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(09-02-2011, 20:06)Tempo Skrev: Nu har jeg søgt hos alle de scooterbikser jeg kender til på Sjælland , men kan kun finde kvalitets rulle i 16x13 i max 7gr Målløs ....
Dem jeg har kigget hos er: MSPtuning - SpeedUp - Scoot ( kan jeg ik se vægten Ked af det ) - Stc-Trim..

Da jeg åbenbart ik kører med "normal" vægt i min SF1ére, så kan jeg se at de hos Speedline har Doppler i min vægtklasse ( 9,5gr ) ellers er det tante´s ruller og det bliver sku dyrt i længen Ond ..

Er der nogle der ved hvor på Sjælland jeg kan opdrive nogle rulle i god kvalitet Cool ...

Mvh.
Tempo

Det var da også nogle gumpetunge ruller Griner . Doppler er da ikke de værste. Har du spurgt vores ven i Hillerødgade, han har normalt Leovince, så vidt jeg husker. Scootershoppen har 9 og 10g, men det er jo ikke Sjælland, og tyskerne har dem også.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#3
Nej har ik spurgt "banditten" i Hillerødgade, men det kan jeg gøre imorgen ( min olielampe blinker )... En anden mulighed kunne være din ven ( Scoot.dk ), for der har jeg set de har Doppler også bare ik i vægtklasserne Neutral

Mvh.
Tempo
Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar
#4
(09-02-2011, 20:38)Tempo Skrev: Nej har ik spurgt "banditten" i Hillerødgade, men det kan jeg gøre imorgen ( min olielampe blinker )... En anden mulighed kunne være din ven ( Scoot.dk ), for der har jeg set de har Doppler også bare ik i vægtklasserne Neutral

Mvh.
Tempo

Jeg tror ikke, at Scoot ligger inde med "møllesten", sagde manden, der kører med 20x17 14 g Griner
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar


Forum spring: