Søg Garagen Hej Gæst! Register

Sidestøttefod
#1
hej Smil
jeg vil gerne have en ny sidestøtte fod, men skal sådan en monteres på motorblokken eller stellet Smil (Da min scooter er en neos men har jog r stel) så er i tvivl om hvilken jeg skal have Smil?

Mikkel.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(05-02-2011, 19:31)Zmikkel Skrev: hej Smil
jeg vil gerne have en ny sidestøtte fod, men skal sådan en monteres på motorblokken eller stellet Smil (Da min scooter er en neos men har jog r stel) så er i tvivl om hvilken jeg skal have Smil?

Mikkel.

Du bedes venligst rette dit indlæg, så det kommer i overensstemmelse med gældende regler, for indlæg i dette forum. Vi går bla. meget op i, at man især husker, at der skal benyttes stort begyndelsesbogstav ved sætningsbegyndelser. Det gælder altså også, efter følgende tegn: punktum (.), udråbstegn (!) og spørgsmålstegn (?).

Du kan læse mere om, hvorfor vi går meget op i, at man skriver pænt, her: http://www.billig-scooter.dk/showthread.php?tid=5327

Skulle dette give anledning til spørgsmål, er du meget velkommen til, at sende en privat besked.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar


Forum spring: