Søg Garagen Hej Gæst! Register

Træls problem med min Pgo Galaxy
#1
Hej Billig-scooter..

Her over vinteren, har jeg fået et problem med min scooter.

For det første har den nogle gange problemer med at starte, og når jeg s¨å får den igang, står den og sprutter, og baghjulet kører rundt af sig selv.

Men når jeg så kører, så hvis jeg giver gas giver den nogle store hak, og det lyder som om den er ved at gå ud, og kan ikke tage gas, men lige inden den går ud, begynder motoren så at køre igen.

Nogle der har en løsning på problemet?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(23-01-2011, 15:23)holl Skrev: Hej Billig-scooter..

Her over vinteren, har jeg fået et problem med min scooter.

For det første har den nogle gange problemer med at starte, og når jeg s¨å får den igang, står den og sprutter, og baghjulet kører rundt af sig selv.

Men når jeg så kører, så hvis jeg giver gas giver den nogle store hak, og det lyder som om den er ved at gå ud, og kan ikke tage gas, men lige inden den går ud, begynder motoren så at køre igen.

Nogle der har en løsning på problemet?

Hej.
Du kører for tidligt, start scooteren, vent 5 min. med at køre, du kan ikek starte den og så tro den vil køre med det samme, når du har en motor der er helt kold..
Og en pgo motor kører hjulet rundt når den er kold startet.
Og det med at starte kan enten være dit batteri, og så skal du nok også have noget sprit i tanken,.? Smil
Kan dette hjælpe..?
Pmx Sport Hvid, 9500 km.
Svar
#3
Tak for svar Smil

Jeg har kaburatorsprit i benzinen Smil

Begrænsningen i tragten ved membranen er også fjernet, kan det være fordi den får for meget benzin?
Svar
#4
(23-01-2011, 15:23)holl Skrev: For det første har den nogle gange problemer med at starte, og når jeg s¨å får den igang, står den og sprutter, og baghjulet kører rundt af sig selv.

Når den kører rundt af sig selv, mener du så at den giver gas af sig selv i starten? Hvis det er det, skal du bare lade den køre lidt indtil den falder i omdrejninger. Det er pga din automatiske choker.
Peugeot Speedfight 2 fra 2007. Pinlig lovlig!
Svar
#5
(23-01-2011, 15:51)ZenN Skrev: Når den kører rundt af sig selv, mener du så at den giver gas af sig selv i starten? Hvis det er det, skal du bare lade den køre lidt indtil den falder i omdrejninger. Det er pga din automatiske choker.

Var også det jeg mente Blink med øjet

Men aner ikke noget med det du har fjernet, da jeg ingen erfaring har med ulovlige knallerter. :P
Pmx Sport Hvid, 9500 km.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Men bliver problemet løst, hvis jeg lader den stå og varme lidt op inden jeg kører?
Svar
#7
(23-01-2011, 16:17)holl Skrev: Men bliver problemet løst, hvis jeg lader den stå og varme lidt op inden jeg kører?

Som jeg har skrevet, start den 5 min. før, og lad hjulet snurer rundt som det vil i de 30 sek. Og i mens kan du gøre dig klar.

Så ja, problemet skulle gerne blive løst, prøv allerede imorgen tidligt :P
Pmx Sport Hvid, 9500 km.
Svar
#8
Nu ved jeg ikke om du selv har pillet ved den, men det kan også være du skal stille din tomgang en lille anelse ned, evt. gå et enkelt nummer ned i dyse. Den skal hakke og sprutte når den er kold, men ikke så meget er det er til gene Smil
VGA Digita
Juni 2011 (kørt 2590 km)

Giantco Sprint
Juni 2009 - August 2010 (købt ny, solgt 5275 km)
CPI Oliver
August 2010 - December 2010 (købt ny, død og defekt ved 2237 km)
PGO Gmax
December 2010 - Mrts 2011 (købt 26000 km, solgt ved 27200 km)
CPI Hussar
April 2011 - Maj 2011 (købt 2800 km, ophugget ved 3329 km)
Svar
#9
Fandt en løsning på startsproblemet. Købte en dåse pronto fugtfjerner og sprøjtede det hele med det, og den virker nu på elstarteren også Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: