Søg Garagen Hej Gæst! Register

Regal Raptor
#1
I aftes var jeg en tur uden ved Kenneth for at se og røre sådan en knallert jeg længe har tænkt på at investere i.

Jeg må sige jeg er posetivt overrasket, den ser godt nok bette ud, men komforten er egentlig ret god på den, man sidder godt og føler sig egentlig ikke som en bamse på en pocketbike.

Trækkraften som jeg var nervøs over, kan der ikke klages over, den trak fint ud af vejen og selv om der var et par småbakker, så skulle der ikke geares ned.

Faens til godt lys den har også.

Den ryster lidt når den kommer op i omdrejninger, men det gjorde den gamle Honda CD 50 jo også, så et par sidetasker med div. bolte og værktøj i, løser dette problem Griner

På vej tilbage fra testturen, blev jeg mødt af en motorcyklist, han hilste på mig. :respekt:

Jeg skal ud og samle flasker, der må indkøbes en Raptor til samlingen :chopper:
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Lund Skrev:På vej tilbage fra testturen, blev jeg mødt af en motorcyklist, han hilste på mig. :respekt:

Er du sikker på, han forsøgte at vifte dig væk? :heheh:
Svar
#3
walker1 Skrev:Er du sikker på, han forsøgte at vifte dig væk? :heheh:

Nej det var mørkt, så han fik sikkert røde ører da han passerede mig Griner
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
#4
Lund Skrev:På vej tilbage fra testturen, blev jeg mødt af en motorcyklist, han hilste på mig. :respekt:

Jeg har gjort det samme :P :oops:
Kom sådan en 30'er knallert kørende imod mig, dem der ligner en lille motorcykel.
Jeg vinkede selvfølgelig men fik lidt røde øre da jeg så i sidespejlet bagefter at det var en bette 30'er Fortvivletcooter:

Citat:Jeg skal ud og samle flasker, der må indkøbes en Raptor til samlingen :chopper:

Kanon! Tillykke med valget, kom så igang med de flasker :P
Svar
#5
SLK Skrev:Jeg har gjort det samme :P :oops:
Kom sådan en 30'er knallert kørende imod mig, dem der ligner en lille motorcykel.
Jeg vinkede selvfølgelig men fik lidt røde øre da jeg så i sidespejlet bagefter at det var en bette 30'er Fortvivletcooter:

Hvad er der galt i at hilse på en knallerist hehe?
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: